• Superbia

Har du testat hypnos?

Som rubriken lyder; har du testat hypnos? Vad tyckte du i så fall om det, gav det dig något och fick du det resultat som du hade hoppats på?

• Svar på tråden Har du testat hypnos?
  • liji77

Ja. Det var mkt avslappnande o skönt. Hjälpte mig mkt då jag var stressad.

• Superbia
    liji77 skrev 2013-05-11 20:58:05 följande:
    Ja. Det var mkt avslappnande o skönt. Hjälpte mig mkt då jag var stressad.
    Gick du flera gånger eller var det bara en?
    Det finns säkert massor av skojare inom det här, så det hade ju varit trevligt att höra om någon som upplevts som seriös Glad
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ Agaton 120919 ♥
  • liji77

Ja. Det var mkt seriöst. Gick flera gånger. Finns säkert fler läror inom hypnos och jag vet inte vad hon hade för ngn som jag gick till. Men det handlade inte om att minnas något eller bearbeta något. Det var för att slappna av.

• Lisastina

Jag har varit två gånger hos en MYCKET vänlig och seriös person som jag varmt kan rekommendera. Vill du ha namnet, säg till. 

Dvs jag var där för två olika ärenden med något års mellanrum.
    Första problemet tyckte jag att jag fick bestående resultat av, kanske för att det gällde att komma över en tröskel, liksom.
    Andra problemet  kände jag att det funkade starkt i början (sömnrealterade problem) , men tunnades ut lite. MEN: det hade han sagt också, att man kan behöva komma igen om få lite "påfyllning" , men jag har varit lite för slö för att gå igen. Och så är det lite omskakande också eftersom det går djupt ned i känslolagren och man anförtror sig åt en person som är en främling. 

Men man känner sig glad och fri när man går därifrån!

• liji77

Ja. Så kan det nog vara. Jag gick till en arbetskamrat och jag litade helt på henne. Kunde tillåta mig själv att slappna av helt i hennes närvaro. Det är utlämnande.

• Superbia

Om det är personer i Göteborgstrakten så kan det vara av intresse Glad

• Superbia
    Lisastina skrev 2013-05-27 00:17:42 följande:
    aj då, den jag gick till var i Sthlm, tyvärr!
    Lite långt att åka, men det finns säkert i de här trakterna också Glad
Svar på tråden Har du testat hypnos?