• Snart 4 barn

Bra barnvagn/sittvagn för 6 månaders + 2 åring?

Hej,

Som rubriken lyder så letar jag alltså efter en BRA barnvagn, med svängbara hjul, som passar lika bra för min dotter på 6 månader som för min son som är 2 år. Har även en Babytravel syskonvagn men vill ha en singelvagn för tillfällen då man bara har ett barn. Den får gärna vara snygg Glad och ha vändbar sittdel. Vilken tycker DU är bäst??

What doesn't kill you makes you stronger!
  • Svar på tråden Bra barnvagn/sittvagn för 6 månaders + 2 åring?
  • Ljungem

Hej! Antingen skulle jag köpa en emmaljunga ozone eller nitro, för att de är snygga och bra. Och jag gillar ju emmaljungas vagnar. Jag har haft en emmaljunga city cross och den älskade jag, men den hade inte svängbara hjul. Om du vill hà en vagn som tål tyngre barn så skulle jag säga Babyjogger City Versa gt. Den verkar bra och rymlig och ska klara barn upp till 30 kg. Den finns en bra blogg som skriver om vagnar och där finns en bra ressenscion om city versa gt. Bloggen heter allt om barnvagnar. Hoppas du hittar nån vagn du blir nöjd med :)

• Snart 4 barn

Tack för barnvagnstipsen! Ska kika närmare på Babyjogger City Versa, den verkar intressant!!
    En blogg med allt om barnvagnar?! Den måste jag läsa Glad

• Genuin

Bugaboo Bee, tar även två barn rygg mot rygg när de blir lite större men trötta i fötterna :)

• Snart 4 barn

Ska kika på Bugaboo Bee. Är det en kombinerad enkelvagn/syskonvagn alltså?

Svar på tråden Bra barnvagn/sittvagn för 6 månaders + 2 åring?