Emmaljunga duo SITTDEL välja vilken...
Hej! Behöver välja en sittdel till min Emmaljunga cryptonite chassi sittdelen. Vilken tycker ni är finast mellan PP Black/Blue och Capri navy? Tackar för all hjälp!
Hej! Behöver välja en sittdel till min Emmaljunga cryptonite chassi sittdelen. Vilken tycker ni är finast mellan PP Black/Blue och Capri navy? Tackar för all hjälp!
Jag skulle nog valt Capri navy
btw , vart köper du om du kan välja olika färg på ligg och sittdel ?
Jaha bilderna följe tyvärr inte med, vet ej varför.
Länk till alla sittdelarna: www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/City_Cross-23.html
Tyvärr vet jag inte hur man lägger in bilder eller länkar till bilder.
Oh vad snälla ni är som hjälper mig.
Jashrinah jag blev uppringd av företaget jag igår beställde min barnvagn ifrån och de sa att den där navy sittdelen var slut hos Emmaljungan, men att jag kunde få välja mellan dessa sittdelar istället. Deärför behöver jag hjälp att välja. Maken vill en och jag den andra ;)
tänk på att edge sittdelarna ser annorlunda ut i designen av sufletten än vad city cross sittdelarna gör, sufletterna är sama som på liggdelarna.
pp black/blue
Det blev capri navy eftersom mannen hellre ville ha den. Han hävdar att svart är dödens färg well då blev det den rutiga.
Pp black blue helt klart, tror att den kommer att vara lättare att sälja vidare sen.