Förlora umgänge helt !
Finns det någon chans att pappan kan förlora umgänget helt ?
Jag funderar om det är det jag ska försöka slåss om.
Pappan har skicka in stämningsansökan emot mej.
Lögner, om hur jag inte vill sammarbeta på familjerätten, jag inte kan acceptera att det är slut, jag vill ha han tbax df han bara får träffa barnen här. Å att jag nekar han umgänge.
Dessa lögner skrev han.
Inget av det är sant.
Familjerätten har jag sagt att det finns inget där just nu, kommer aldrig kunna sammarbeta o komma fram till något vi båda går med på.
Är han som inte kan acceptera att det är slut då han terrar mej med sms samt mejl.
Vf han bara får träffa barnen här för jag släpper in dom 40 mil till el dom både har problem med alkohol o droger. (har i stort sett vart fram o tbax i alla 10år).
Aldrig nekat han att träffa sona barn, är han som lovar att komma till barnen men inte dyker upp.
Barnen är 9 och 2 år.
Har inte träffat dom på 10 månader och har under dessa månader frågat om han får komma men aldrig dykt upp. ringer knappt om barnen.
Det är först för en månad sen han frågade om han fick ha barnen hemma hos sig en helg med hans nya tjej.
Efter 9månader känner inte lillan honom sa jag till honom.
Lillans första år, missade förlossningen, missade dop, hennes första jul, hennes fördelsedag. träffade henne kanske max 10ggr under första året.
Alla dess ggr han missat har han lovat att dyka upp men fester o droger har vart viktigare.
Innan dotter kom till har det vart samma sak med pojken i stort sett, fast då bode vi ihop. Han stack iväg ibland på fylle o drogresor, bad om att få komma tbax o dum man var förlät man.
Även i hemmet drack han o blev våldsam emot mej, slog sönder dörrar o skit. slog mej.
aldrig något jag anmällde för jag gick på lögnerna efter hur ledsen han va.
Gjorde slut många ggr men hans terror, hundra sms om dagen ibland, dök upp på dörren. tills slut färlät man han.
Vi flyttade isär nått år innan jag blev gravid med lillan.
Han skulle inte ha med barnen att göra när han fick veta jag va gravid o vi träffades 2ggr under hela grav. han sket i sonen då oxå att träffa honom.
Sen ville han ha förlåtelse men jag hållde på mej o bad han hålla sig borta, sen innan förlossningen fick han tilllåtelse att vara med men han dök inte upp iaf.
Han säger att han är nykter o drogfri, senast i jan skrev han i sms hur full han va o påtänd.
I april sa han att han är nykter nu, senast nu i maj skrev han på fb hur bakfull han är, såg via en annan då vi inte är vänner där.
Han var både problem med alkohol o drogerna o vart social utrednin om detta, att han ska hålla sig ren.
Han är även kriminell el iaf vart, har flera domar på sig o åkt fast både för droger, stölder m.m.
Så till saken, när han väl hör av sig gäller det knappt barnen, det kan snabbt gå från, hur är det med barnen till om jag är kåt, hur han vill knulla mej hur han vill ha tbax mej osv.
I sommras fick jag veta att han hade en tjej bakom ryggen (är tjejen han lever med idag).
han försökte få mej tbax, vi har i stort sett inte vart tsammans sen jag blev gravid.
Men han har försökt o detta fick hon tjejen veta, va han skrivit till mej osv o han vart här uppe o försökt få tbax mej. I feb fick hon veta detta oxå då hon sett hans mejl tydligen. o jag sa sanningen till henne ksickade även pritnt på sms o sa till henne att han är inte frisk i huvudet.
Å i jan ville han komma hit, han hade inga pengar o frågade om jag kunde betala in ett tåg tills vidare, han skulle få pengar några dagra senare.
Jag gjorde detta för vara snäll, han pratade med sonen i tel sa att han kommer.
han dök inte upp o några pengar fick jag inte tbax.
Tydligen lever hon med han idag iaf o hyser nu ett agg emot mej då hon hotat mej på sms.
att jag ska sammarbeta så dom kan få ha barnen hos sig så vi slipper rätten osv skrev hon.
slutet av mars skriver han o frågar om dom kan få ha barnen o jag sa, nej.
Jag lämnar inte mina barn till någon som dej ensam, jag vet varken om han är ren o kan inte ens ta hand om sig sj o känner inte ens lillan.
Hon har ingen aning om vem han är.
Jag sa att han får komam hit o lära känna sin dotter.
Nä då skulel dom skicka in stämningsansökan.
Då sa jag att han får göra d då för jag lämnar inte ifrån mej barnen till någon som honom.
För 2 veckorsen frågade han om han får komma upp över dagen o träffa dom, jag sa ja. som alla andra ggr.
men jag sa att han får vara på gården med någon mer.
ex min mamma. för jag litar inte på att han inte tar med sig barnen.
Han är en person som gör helt vad han vill o går absolut inte att lita på.
Då blev han sur o sa att han tar med sig sin tjej.
Ja gör det sa jag men hon ska inte komma i närheten av barnen tyckte jag för är ändå han efter 10månader som ska träffa dom inte hon.
Nä hon ska visst träffa dom skrev han. har ej svarat honom. tiden vi bestämde är nu på söndag.
Men i fredags fick jag som sagt brevet hem om stämninsgansökan.
har kontaktat advokat o ska träffa henne på torsdag.
Från början vill jag gå med på att han träffa barnen i våran stad, absolut inte ta med dom hem. o med övervakat.
men efter vad min familj nu sett alla sms o mejl så sähger dom att det är physkiterror han kört med mej när han ber om bilder på mina känsdelar ist för pratata om barnen, han lämnar mej inte ifred.
till ocg med nu i mars när han frågade om han o hans tjej kan ha barnen, 10 sms efter när vi pratat om att han måste lära känna barnen först så frågade han om jag var kåt o att jag skulle skicka bilder ist.
Utöver detta har han utredning om att kanske ha adhd, inte frisk nog att jobba, alkohol o drogproblem o är en person man har svårt att lita på.
Ena dagen kan han vara nykter, 1-2månader men det svänger lika fort igen.
Så nu funderar jag faktiskt efter ala dess ggr han lovat pojken o svikit honom när han inte dyker upp, hans ostabilitet att han är inte bra för barnen o dom har det mycket bättre utan honom.