• Trixxy

Crescent komfort

"glappar" erat styre lite på höger sida, mer än på vänster?
    när jag trycker ner styret lätt och sen upp så glappar det mer på höger sida, skall det vara så på crescent-vagnar?
    den är oanvänd.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-07 11:50
    Har mailat crescent barnvagnar.
    De säger att jag skall kontakta min återförsäljare. Jag skriver då att min återförsäljare är i Karlstad (kopbarnvagn.se) och jag bor i Göteborg.

De skriver då tillbaka att jag kan gå till vilken återförsäljare som helst och länkar till deras återförsäljare.
    jag ringer till Jollyroom i Mölndal och de säger att de känner inte till problemet med styret och nej de kan inte titta på min vagn (som crescent sa...) imed att jag inte har köpt vagnen utav dem...

Så jag vet inte hur jag skall göra!!!

jag kan ju inte bara skicka upp en vagn till Karlstad som jag inte vet om glappet skall vara så eller inte...det tar ju tid, nästa månad kommer ju bebisen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-07 11:50
    Skrev tillbaka till Crescent att de på Jollyroom inte vill titta på vagnen ens.
    crescent svarar:

"Hej igen,

De flesta brukar vara vänliga och hjälpa till ändå!

Ha en fin dag :)"

Eh? Är det all hjälp man får??

NEJ, de ville inte titta på vagnen ÄNDÅ!

• Svar på tråden Crescent komfort
  • Trixxy

för säg att jag vill vagga babyn och trycker upp och ner styret, så kommer det inte att gå då det klickar och glappar på ena sidan, sidled är inga problem dock.
    jag som hade hört att det var bra gung i dem  

• Trixxy

Det glappar alltså där som den fälls ihop, där man skall dra upp för att fälla ihop barnvagnen. Men det glappar bara på högra sidan.
    verkligen ingen som vart med om detta? eller om det skall vara så? 

• Trixxy

Har mailat crescent barnvagnar.
    De säger att jag skall kontakta min återförsäljare. Jag skriver då att min återförsäljare är i Karlstad (kopbarnvagn.se) och jag bor i Göteborg.

De skriver då tillbaka att jag kan gå till vilken återförsäljare som helst och länkar till deras återförsäljare.
    jag ringer till Jollyroom i Mölndal och de säger att de känner inte till problemet med styret och nej de kan inte titta på min vagn (som crescent sa...) imed att jag inte har köpt vagnen utav dem...

Så jag vet inte hur jag skall göra!!!

jag kan ju inte bara skicka upp en vagn till Karlstad som jag inte vet om glappet skall vara så eller inte...det tar ju tid, nästa månad kommer ju bebisen!  

• Trixxy

Skrev tillbaka till Crescent att de på Jollyroom inte vill titta på vagnen ens.
    crescent svarar:

"Hej igen,

De flesta brukar vara vänliga och hjälpa till ändå!

Ha en fin dag :)"

Eh? Är det all hjälp man får??

NEJ, de ville inte titta på vagnen ÄNDÅ!  

Svar på tråden Crescent komfort