• Prio

Ny utmaning - 5 kg till midsommar!

Hej!

Än finns det tid att göra något åt vikten innan sommaren, men nu är det sista chansen detta året.
    Vem vill vara med på sista-rycket-utmaningen 5 kg till midsommar. 5 kilo till midsommar ger ca 0,75 kg i veckan och det är allt annat än omöjligt.

Nu kör vi!!!    

• Svar på tråden Ny utmaning - 5 kg till midsommar!
  • Prio

Kul! Nu jäklar gör vi det här så vi kan känna oss nöjda i sommar :)

Hur tänker ni lägga upp dagarna för att lyckas?

• LillaEmlaan

Jag kommer inte ha något speciellt schema då vi har en liten tös på 4 månader, men är ute och rör mig minst 1 gång om dagen och äter nyttigare/mindre.  Tror det kommer räcka då jag har varit mer eller mindre stillasittande och ätit dålig mat sedan dottern kom. ^^

• LillaEmlaan

Just ja, nu i Maj månad så har jag lagt av med onödigt socker också ^^ Äter mer frukt, bär och grönsaker.

• Alvi

Jag är med! Eventuellt blir detta det sista ni ser av mig, för det är INTE första tråden jag hoppar in i med detta tema... Drömmer

Jag vill bara gå ner 2-3 kg. Jag ska börja promenera och sluta äta skräp. SÅ HIMLA LÄTT! Heja mig och er!

Mamma till ett knasbarn och två normalstörda
  • Magiace

Jag har redan börjat, har gått ner lite med träning och nyttigare mat..! Men igår kände jag att det måste köras lite hårdare, har många kilon att gå ner.. Så stod i valet mellan att prova en nutrilett kur eller köra lchf.., valde LCHF har inte gått efter det innan så får se vad som händer. Strikt diet nu framåt :)

• Metalizer

Jag är med! :)
    Bestämde mig igår att nu får det vara nog!
    Och idag hoppade jag på lchf-tåget, för att gå ner i vikt OCH för att bli av med det förbaskade sockerberoendet!
    Började morgonen med en promenad (med sonen i vagnen)! heja heja :)
    Har aldrig kört någon "diet" eller vad man ska kalla det för.. förut.. så vi får se hur det här går!

Svar på tråden Ny utmaning - 5 kg till midsommar!