min sambo har ingen sex lust alls va gör jag
Hej va ska jag börja. Jag är en kille på 25 år och min samdo lika så. Vi har varit ihopp i 5 år typ o har två barn ihopp. För ca två år sen efter våran andra kommit så har vi inget sex alls typ. Jo kanske en gång i månaden max det har ju varit så innan me att hennes sex lust har minskat o minskat men nu e det exremt. Vet inte va jag ska göra längre för hon ska vilja igen.hon väntar på en utredning om hon har asperger läkarna tror det o den kommer igång nu snart o hon gå på anti deprisiva sen ett år tillbaks o har varit mycket för henne. Men den sista tiden 1 år typ rör hon inte mig vi muser inte krammas o pussas bara när jag tar steget o oftast får jag höra att jag e för på o vill har sex o kramar hela tiden. Har försökt me allt slutat tjata om de o det blev ingen skilnad då heler vill bara att hon ska visa mig lite kärlek jag ger henne allt hela tiden ägr vargje dag hur fin o hur mycket jag älskar henne men får inget inget tillbaks. Vi har pratat mycket om deta men kommer inte frsm till så mycket bara att jag e för på o att hon inte har någon sex lust alls o hon vill inte myssa o sånt för då säger hon att jag får för mig att vi ska ha sex. Hon säger att hon älsksr mig o allt men att hon har svårt att visa det för hon har varit med om så mycket innan mig och för hon inte mår bra för hon vet inte va det är för fel på henne ( asperger) (adhd) men snart gör dom utredningen men trir inget kommer ändras för de va ska jag höra lskar henne av hela mitt hjärta men vet inte hur mycket mer jag kan ta hin skuter ju ifrån mig va jag än gör hon e ju aldrig nöjd om man säger så slutar jag tjata om det så är det något annat som e fel.... Va ska jag göra lämna henne elker? Snälla hjälp mig!!!!