• somfan

noll lust

Hej

Är tillsammans sedan 8 år tillbaka med en underbar kvinna. Dock är nu sexlivet botten sedan några månader tillbaka..

Jag har alltid haft stor lust och varit på henne i fall vi inte haft sex. Men senaste tiden har jag tappat lust/ork. Dessutom sa hon sist att hon inte känner någon emotionell njutning vid sex. Nu har vi typ aldrig sex. Max 1 försök på 2 månader..

Kort om min fru.

Hon är blyg utav sig, jag är hennes första man hon haft samlag med.
    Hon lekar aldrig med sig själv, och troligen aldrig gjort det innan mig. Jag har varit på henne om detta men hon säger bara VARFÖR?
    Hon vill helst inte testa nya miljöer då hon känner sig obekväm.
    Nya ställningar är inget som hon hurrar över, blir mest klassikt.
    Tar hon initiativ så stannar det av ganska snabbt, då hon inte har någon fantasi.
    Mycket mycket sällan kåt av sig, de få gånger jag sett antydan under 8 år är på sin höjd 5-10ggr.

Jag har föreslagit nya miljöer, testa nya saker, nya positioner, sexprat, hårt/mjukt, skådespel, sexiga underkläder som jag köpt henne osv.

Men efter hon senast sagt att hon slutat känna njutning så har jag tappat lusten helt. Nu är det skitsamma.
    Första året vi kände varandra: 2-3ggr veckan
    Andra året: 1-2 veckan.
    Tredje: 2-3 månaden.
    Fjärde: 1-2 månaden.
    Femte/sjätte: 1 gång i månaden
    Sjunde/åttonde: 1 försök på 1-2 månader, max.
    Summa summarum.. mindre och mindre.

Hon säger att sex inte är viktigt för henne, men jag säger att det är viktigt för mig. Men nu försöker vi inte ens då hon tappat njutning och lust helt. Även jag har tappat lusten nu...

Hjälp!

Svar på tråden noll lust