• Emhsie

För alla oss med BF i December 2013

Här tänkte jag att vi alla kan samlas som har BF i December 2013.
    Tänkte vi kan prata om allt som hör graviditeten till, symptom, oro för missfall, förlossningsrädslor osv.

Själv är jag 20år gammal, väntar första barnet med BF 22 December enligt mensen.
    Fick i Januari ett missfall i vecka 6, får därför komma på tidigt VUL 2 maj. 

• Svar på tråden För alla oss med BF i December 2013
  • Nattis12

Hej, 

Jag hoppar gärna in:)

Jag är 25 år väntar första barnet med beräknad BF 24 dec. Ska på tidigt UL den 16 maj. 

• Ullis79

Hej!

Jag hoppar också gärna med i denna tråd. Är beräknad till den 5dec.  

• overkilled

Jag hoppar med i tråden jag också. Även jag är 20 (blir 21 iår) och väntar mitt första barn och BF 20/12 enligt dom här testerna på nätet och mobilapp.

Är det någon utav er som har fått något större symptom ännu? Jag har illamående, vilket verkar ju helt normalt, och så blir jag andfådd super fort när jag är ute och går.  

• Neko0

Skuttar glatt in här!

Jag är 26 år från Umeå. BF 21 dec, första barnet.  Ett missfall för två år sedan och nu är jag äntligen gravid igen efter många försök.

• Emhsie

Mina bröst är tunga och har rätt mycket blodådror, mitt humör är helt knasigt, gråter för minsta lilla bland annat. Sen känner jag av magen om jag försöker dra in den, haha.
    Det är väl mina symtom :) 

• Neko0

Känner definitivt igen mig i era symtom. Tunga, stora bröst samt känsliga bröstvårtor. Illamående, men ändå hungrig stup i kvarten. Lätt till gråt och jag känner ett visst agg mot min ena svägerska fastän hon inte gjort mig något(!). Är dessutom sjukt trött och sover mitt på dagen för att orka med. Hoppas det blir lite bättre snart med åtminstone illamåendet och tröttheten.

• kiwii

Hej väntar första barnet ungefär 4 dec :)

• Ullis79

Jag känner igen symptomen. Illamående och ömmande bröst. Men är lite orolig, hade en blödning i helgen men har upphört nu. Förhoppningsvis har det med att göra att jag skulle haft mens om jag inte var gravid. Har planerat besök hos barnmorska om en vecka. Man blir ju orolig, har haft ett missfall tidigare och har inga barn. Känner att "klockan" tickar på är 34år. 

• Längtan91

Hej, hoppar gärna in här.

Är 21 år bor i Örebro.

Fick i fredags veta att vi väntar liten, och hoppas nu på att allt går bra. Det är första barnet så det är lite spännande och oroande :P

Är beräknad till den 24 december. Inga symptom än så länge förutom lite växtvärk och trötthet och framför allt ont i ryggen. =)

Svar på tråden För alla oss med BF i December 2013