• eynelly

Ni som har tunna naglar som skivar sig... Se här!!!

I flera år har jag haft tunna naglar som går av, är mjuka, delar sig i lager och aldrig går att spara ut så dom blir fina... Minsta lilla längd och dom går sönder!!! Jag har gått runt i olika affärer och frågat vad som hjälper, och fått samma svar... "D vitamin till nagelbanden är grunden till starka och fina naglar!" Sen lägger dom fram varor som rånar plånboken.... Ja, jag är för snål för att lägga 400 kr på en liten liten pytte flaska med olja!!! Började funderar på olika alternativ, och kom på idén om mitt barns d vitamin droppar jag har hemma... Rena d vitaminer, inget annat skit tillsatt och billigt!!! Har testat i 3 månader, och kan nu uttala mig säkert om resultatet... Helt undetbart!!! Mina naglar går inte av, dom skivar sig inte, dom är tjockare, växer snabbare än någonsin och är något jag aldrig haft förut! Märkte resultat efter en vecka, men ville inte tipsa någon om det förän jag var säker på att det fungerade. Så ni som vill ha långa naglar, men bara får korta flisor.... Aco d vitamin droppar varje kväll till nagelbanden!!!!

• Svar på tråden Ni som har tunna naglar som skivar sig... Se här!!!
  • Delapitated

Toppentips!!:) tänk, hade jag vetat detta innan jag gick till nagelterapeuten och la massa pengar på nagelförlängning!;)

• Orcha
    Hejhelg1 skrev 2014-02-16 23:11:51 följande:
    Hm, äta dropparna eller kleta dem på nagelbanden?

Jag måste prova efter ett år av klena naglar.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
Svar på tråden Ni som har tunna naglar som skivar sig... Se här!!!