• Sedi

HJÄLP !- Ser detta positivt ut ????

• Svar på tråden HJÄLP !- Ser detta positivt ut ????
  • Sedi

Ps, : den längst ner är för 4 dagar sen, i mitten är 3 dagar sen, den längt upp är från idag !

• mollikatt

Ser tyvärr ingenting:/

• Sedi

Okeej tack för era svar .. Tyckte själv jag såg nått !! Hmmm :S

/ Kram 

• Curlie

Jag tycker ju att jag ser väldigt svagt på alla tre.. Köp ett digitalt istället!

• tjockobbe

Ser nåt på alla, men vet inte om det är färg eller grått. När ska du ha mens? Vänta några dagar till o ta ett test då om det är mer än 4 dagar kvar till mens.

BF 6 oktober
  • mollikatt

Men dom är ju flera dagar gamla, kan ju bli spökstreck.
    Tycker också TS ska köpa digitalt:)
    Ja hade svaga test när ja testade men fick + på digitalt!

• Sedi

Jag testade senast idag, så det testet längst upp är nytt.. Vet ju ej heller vad jag ser, är så förrvirad :(.. Ska ha mens nästa vecka den 3.. 

• mollikatt

Lite tidigt då. Testa nästa fredag den 3:e med digitalt:) spännande!

• mollikatt

Det är ju svår att plussa om det första testets ca 10dgar före BIM
    Önskar dig lycka till! Man kan lätt bli beroende av att testa innan.

• Sedi

Tänker vänta tills nästa vecka.. om jag inte får min mens den 3 så ska jag vänta någon dag, och sedan testa.. Man blir såå glad, bara man ser ett VÄLDIGT SVAGT STRÄCK... det kanske inte är det. Men mitt hjärta dunkar sååååå snabbt.. Har ju väntat i 3 år :( Hoppass hoppas guud, hoppas :(

• BeanBag

Ser något svagt, men inte så tydligt att jag skulle kalla det positivt, vänta till nästa vecka, lycka till!

• Sedi

Yes, tack för ditt svar.. Hoppas verkligen denna gången altlså :(

• tjockobbe

Den 3e är ju fredag nästa vecka, så du bör inte testa förrän på tisdag eller onsdag anser jag :)

BF 6 oktober
  • Sedi

Tack så mycket alla !! Värmer verkligen.. HOPPAS VI FÅR SNART VAD VI VILL HAAA.. EN LITEN BEBIISS ..Gud alltså vad jag längtar så det är sjukkkkkt :( !!!

Pusss  & kram till er alla  

Svar på tråden HJÄLP !- Ser detta positivt ut ????