• anastasia90

vill träffa unga mammor eller blivande mammmor =)

Hej! Jag är 23 år,och gravid i v.34.väntar min första barnet som är beräknat den 3 juni 2013.Jag bor i Stockholm,Värmdö.

Vill gärna träffa unga mammor=))) 

• Svar på tråden vill träffa unga mammor eller blivande mammmor =)
  • Sazee

Pyssligt! Jag är också 23 och är beräknad tilö 3 juni! :) dock mitt andra barn.

• anastasia90
    Sazee skrev 2013-04-24 15:02:48 följande:
    Pyssligt! Jag är också 23 och är beräknad tilö 3 juni! :) dock mitt andra barn.
    vad bra!!))))bor du i Stockholm?=)
  • Mamma till Lio

Precis fyllt 15 år och är mamma till Lionel som är snart 1 månad

• Gudinnan

28 år gammal (ung) haha
    har 3 barn redan men bor ej i sverige
    Gravid nej men planerar en nr 4:a  

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • sanneswardhs

Hej! :) skulle också vilja träffa lite fler unga föräldrar. Bor i Sthlm med två barn, en är tre år och minstingen sju veckor bara :) är själv 21 år.

• anastasia90
    sanneswardhs skrev 2013-07-03 11:24:35 följande:
    Hej! :) skulle också vilja träffa lite fler unga föräldrar. Bor i Sthlm med två barn, en är tre år och minstingen sju veckor bara :) är själv 21 år.
    mitt barn är 3 veckor=))
  • Kotek23

Måste bara skriva ut min lycka! Igår ringde fkassan mig och berättade att jag hade hlgre nivå än väntat. Hade förväntat mig det lägsta (225:- per dag) men eftersom jag jobbade 7 månader på gamla jobbet så hade det blivit lite högre och ingen är gladare än mig. Så otroligt skönt att kunna få några kronor extra med barn nummer två (Hade lägsta med första sonen)

• anastasia90
    Kotek23 skrev 2013-07-11 06:53:50 följande:
    Måste bara skriva ut min lycka! Igår ringde fkassan mig och berättade att jag hade hlgre nivå än väntat. Hade förväntat mig det lägsta (225:- per dag) men eftersom jag jobbade 7 månader på gamla jobbet så hade det blivit lite högre och ingen är gladare än mig. Så otroligt skönt att kunna få några kronor extra med barn nummer två (Hade lägsta med första sonen)
    ))))grattis)))
  • anastasia90
    sanneswardhs skrev 2013-07-11 12:41:30 följande:
    Åh då är de nästan jämn gamla då :) har du ett eller flera barn?
    ett))
Svar på tråden vill träffa unga mammor eller blivande mammmor =)