• Sedi

Svagt positivt test ?

Hej alla glada !!

Ville fråga er tjejer en sak och hoppas att jag inte tar er tid i onödan !

Jag har försökt bli gravid i 3 år och har precis startat en utredning, jag har lämna blod prov och mannen sperma prov, nu väntar vi på besked från läkaren.

Jag hade ägglossning den 17-18 för det kände jag och jag känner min ägglossning alltid. Jag hade mensvärk igår och i några dagar har jag känt stickningar i vänstra äggstock och jag har som sagt haft mensvärk.

Jag testade mig igår kväll omkring kl 23.30 och jag tittade på testet i knappt 1 minut och sa till mig själv att jag aldrig kommer ett plus på stickan !! 
    Så jag satte mig på toa idag på eftermiddagen och tog upp det testet bara för att titta på de och jag såg ett svagt plus !!!!!!!

Ska jag tro på de eller är det falskt tror ni ?? !!!

Tänka testa mig idag igen fast lite senare ! 

• Svar på tråden Svagt positivt test ?
  • jennii89

asså du kan räkna bort alla tecken på stickan, neg lr positivt om den legat använd i mer än 10 min

• Sedi

Jag gjorde ett test nyss.. Och de testet visade samma svaga sträck ??

Kan jag vara gravid ? 

• jennii89

grattis. du e gravid!! ett positivt test e alltid positivt även om de visar svagt! :)

• Sedi

Neej, jag tog ingen bild.. för det var så svagt, ..  tänkte vänta några dagar och ta ett test igen.. Hoppas, hoppas hoppass !!

• juun

Jag när jag testa så va de super svagt gick knappt att se:).. Nu är jag i vecka 34.
    Hoppas o håller tummar o tår för dig!!!:)

• sariiparii

Är i samma situation just nu. 24 timmar senare visar testet svagt svagt plus... Hur gick det för dig?

Svar på tråden Svagt positivt test ?