• stjärnfalI

Hamstervakt då man är på resa?

Hur gör man med hamstern då man är på resa och inte har någon som kan sköta om den? Vi reser sällan bort hela familjen men i sommar kommer vi göra det och vara borta en vecka.
    Har djuraffärerna inackordering? Lägger man upp en lapp i trapphuset? Finns det "hamsterhotell"? Lägger man upp en "hamstervakt sökes" annons på blocket? Ni med hamster som reser bort, hur gör ni?

• Svar på tråden Hamstervakt då man är på resa?
  • Servalusa

Fråga en snäll granne eller en vän om den kan kika förbi och ta hand om den.
    Eller en familj till någon av barnens vänner kanske vill Ta hand om den? Så har den uppsyn av en vuxen samtidigt som barnet säkert tycker det är jätte mysigt :)

• caaroline

Bor du i Sundsvall eller i närheten så kan du komma hit med hamstern så passar jag den gärna, går hemma och är gravid hela dagarna bara så kan vara roligt att göra något annat haha :)

• Tirem
    caaroline skrev 2013-04-20 23:11:34 följande:
    Bor du i Sundsvall eller i närheten så kan du komma hit med hamstern så passar jag den gärna, går hemma och är gravid hela dagarna bara så kan vara roligt att göra något annat haha :)

Kan inte låta bli... Men är du gravid hela dagarna? Eller är du gravid och hemma hela dagarna?

Sorry, extremt OT men det var en sådan lustig felskrivning

• Stjärnstoft

Bor nära Nyköping. Är gärna hamstervakt om ni bor här och det kniper.
    Har du FB? Släng ut en fråga där

• Tirem

Caarolin: Och jag som hoppats att du kommit på ett sätt att kunna plocka av sig gravidmagen då och då! Det hade varit så skönt när man var gravid

• caaroline

Haha ja eller hur va! :) ibland hade de varit enormt underbart faktiskt, speciellt när sparkarna mot revbenet kommer..

Svar på tråden Hamstervakt då man är på resa?