"Personliga sagor" med barnets namn. Någon som har erfarenhet?
Böcker man beställer och får barnets namn med i sagan, är det något att ha eller? Är sagorna i dem bra?
Böcker man beställer och får barnets namn med i sagan, är det något att ha eller? Är sagorna i dem bra?
Jag minns att när jag var liten brukade min mamma ibland hitta på sagor som handlade just om en liten söt flicka med mitt namn. Jag avskydde det. Jag ville höra riktiga sagor!
Bläddrade en gång i en sådan där bok, och det verkade vara ganska tråkiga berättelser. Men å andra sidan har jag inga barn i målgruppsåldern.
Haha! Vore ju inte kul om ungen i fråga blir sur. Men om man tar en med en lite tuffare karaktär så kanske det funkar bättre. :D
Vi har fått ett par. Jag måste säga att själva texten håller förvånansvärt låg kvalitet.
Men barnet kan ju uppskatta den ändå, just för att sitt namn är med. Här hemma har de dock inte blivit några favoriter.
Trist! Måste nog försöka kika i en sån där bok någonstans för att se vad det verkligen är innan jag beställer en... :)
Bor du i Skellefteå är det bara att titta förbi ;)
Vi har köpt det och även cd som sjunger hennes namn. Jättekul och ha, och det gillas verkligen.
Kiddoz har väldigt söta personliga böcker som vart väldigt uppskattade :)
Håller med någon som skrev att det är låg kvalité på texten. Har två. Skulle kunnat skrivit dem själv. Sunk!
Jag beställde från sagolandet och tycker att kvalitén är jättebra, det är nog inte samma förlag som ovanstående.
haha måste dela med mig, beställde en gammeldags barnbok från Kiddoz, där man skrev in både namn och ålder. Eftersom det var en dopgåva var barnet bara några månader, och såhär står det (ungefär) i boken;
"Fanny, 3 månader promenerade en solig dag i parken". Där dog jag av gapskratt
blir ett kul minne :P