Bedragare hos Polarn & pyrets köp/säljsida
Hej! Jag vet inte om det är OK att jag skriver detta. Jag tror att jag har blivit lurad av någon på KÖP och SÄLJ på Polarn & pyrets hemsida, det hade aldrig haft något problem, men nu. Vill absolut inte nämna namn här, men, kanske någon av Er har också blivit lurad? När jag annonerade för en klädpaket för ett tag sedan, en dam från Norrland tog kontakt med mig och skickade en massa fina bilder på pop kläder, en del nappade jag, betalade och fick dom kläder hem, men dock några var saknas i paket. Så kontaktade jag henne igen, så hon skulle skicka med dom igen till mig så skickade hon med bilder på de ännu fina pop kläder som hon skulle kunna samfrakta med de andra kläder som hon glömde förra gången. Betalade över 1000 kr, men dom kom aldrig, nu tre veckor har gått. Ingen mail, telefonnummer stämmer inte..har dock fått hennes namn, vart hon bor. Men mailadress gick ju till en 15 årig tjej som jag hittade på nätet. Känner mig så ledsen, lurad, tusenlapp försvann. Är det någon som har också blivit lurad på pop kläder? Känner någon igen detta? Så kontakt gärna med mig via pm om det kan vara samma person. Tack för hand!