• pajas77

slimturbovital

finns det någon som testat bantningsmedlet slimturbovital som finns att köpa på nätet ?dom ger en viktgaranti på minus 16 kg på två månader ,letar efter någon som testat om det verkligen funkar .

• Svar på tråden slimturbovital
  • ex ungue leonem

Vem ger dig de 16 kg - i viktgaranti? Nån seriös person eller bara de som fått betalt för att säga det? har du källhänvisning till en trovärdig sida?

Vill du läsa min blogg?
  • Themis

Antingen funkar det inte, och då är det smäck och skit samma.

Eller så funkar det och då är där garanterat saker i (dopingklassade ämnen, amfetaminsläktingar, efedrin mm) som är skadliga för din hälsa och dina inre organ.

Frågor på det?

Här är en studie som livsmedelsverket gjorde, inte av just detta preperat men av många andra.

www.slv.se/upload/dokument/rapporter/mat_naring/analys_av_bantningsmedel_o_liknande_produkter.pdf

Slutsats
    Ett gediget arbete har utförts för att undersöka innehållet i utvalda bantningsmedel. Hälften av de 34 bantningspreparat som Läkemedelsverket och Livsmedelsverket undersökte innehöll ämnen som medför hälsorisker för konsumenten, såsom synefrin, efedrin, pseudoefedrin och usninsyra.
    ?A fanatic is one who can?t change his mind and won?t change the subject.? /Sir Winston Churchill
  • pajas77

jag letade efter någon som testat det .gå in och kolla själva .www.slimturbovital.se. och är inte speciellt dyrt heller .och funkar det inte får man ju alla pengar tillbaka så man har ju inget att förlora !!

• Nyfikna72

Varför ens försöka? Vill man inte förändra ätvanorna så lär man ju gå upp i vikt igen om man slutar med piller eller soppor eller vad det nu än handlar om...... Ändra matvanor till det bättre och motionera är helt gratis

• Themis
    pajas77 skrev 2013-04-14 16:17:14 följande:
    jag letade efter någon som testat det .gå in och kolla själva .www.slimturbovital.se. och är inte speciellt dyrt heller .och funkar det inte får man ju alla pengar tillbaka så man har ju inget att förlora !!
    Förutom sin leverfunktion då...?
    Generellt får man de svar man förtjänar. Ibland är det inga alls.
Svar på tråden slimturbovital