• netti88

    nya vänner helsingborg

    Hej!  

    Jag vill träffa nya vänner :)

    Jag är 29år och bor i helsingborg och hade tyckt de var roligt med lite nya vänner.

               

  • Svar på tråden nya vänner helsingborg
  • MatildaT

    Hej !
    Det var nästan en månad sedan du skrev ditt inlägg, vill du fortfarande träffa en ny tjejkompis så hade jag tyckt det var trevligt. Jag bor också i Helsingborg. Bor tillsammans med min sambo och umgås nästan bara med vänner från hans sida, det hade varit roligt att lära känna en ny vän här i stan. Vad hittar du på, arbetar du ? :) 

    Matilda 

  • Nipplee

    Skakar liv i denna tråden. Söker folk i Helsingborg eller i närheten som vill hitta på någe kul :P

  • isisisis

    Jag bor i helsingborg,men är lite äldre.Har 2 tvillingkillar på 3 år.Är ensamstående och kommer inte härifrån.
    Bor på norr.
    Vore kul att ha nån att hälsa på med killarna när det blir höst och mörkt och det inte r så festligt att stå i lekparken längre
     

  • josephiin

    Hej! Är också intresserad av att träffa lite nya kompisar :) Jag är 22, bor i Helsingborg. Har bott här i nått år nu, men aldrig riktigt hittat nån att umgås med just här.

  • lillasysterlou

    Hejhej, jag är ny i helsingborg sen snart 4 månader och har en son som också snart är 4 månader, har ej hunnit lära känna nån alls och hade vart supertrevligt med nya bekantskaper! Jag är 24 år och bor på berga och har all tid i världen

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden nya vänner helsingborg