• Svar på tråden Populärt märkan på tillverkare återkallar barnvagn
  • ex ungue leonem

Det har ju varit känt länge

Vill du läsa min blogg?
  • ex ungue leonem

Ett reklamfritt forum Forumet får inte användas i reklam- eller marknadsföringssyfte utan redaktionens tillstånd. Endast oberoende tips är tillåtna. Annonsering får heller inte ske i forumet. Detta gäller även länkar eller tips om/till bloggar/hemsidor med försäljning eller egna traderaauktioner.

Privatpersoner som vill annonsera hänvisas till Köp & Sälj.

Företag som vill annonsera hänvisas till vår annonsavdelninghttp://www.familjeliv.se/Forum/regler.php

Vill du läsa min blogg?
  • Vickan I

Ja fast det här måste ju ändå tolkas som oberoende tips och vara helt ok. FL själva hade väl tom detta upplagt ett tag "för kännedom".

• ex ungue leonem

TS driver firman tillsammans med en kompis.Reklam för egen firma

Vill du läsa min blogg?
  • babydjungeln

Det var ment som ett snällt och oberoende tips - men om det på något vis har varit emot reglarna så är det inte hensikten...

tack för informationen 

• t0va
    babydjungeln skrev 2013-04-07 10:57:20 följande:
    Vilken vagn har du?

Nu är ännu en återkallat... bra de har koll men tänk det ska vara så svårt!

www.babydjungeln.se/populart-markan-pa-tillve...
    vad är det som är svårt? Är inte hela vagnen man återkallar utan bärbygeln som KAN gå sönder. Är jättebra att de tar sånt på allvar och reagerar. Många billigare vagnar skiter helt i att det kan vara fel och återkallar inte.

Att göra en vagn som utsätts för mycket slitage och olika miljöer är inte helt enkelt, när den dessutom ska vara snygg, lätt och smidig.
Svar på tråden Populärt märkan på tillverkare återkallar barnvagn