• Annikadahl

Vad gör du i denna situationen?

Du är på stan sent på kvällen och är jättekissig. Du har lite olika alternativ vad väljer du.

Du kan använda en offentlig toalett på stationen som det brukar vara kö till och som kostar 5 kr och är ganska grisig.

Du går ner i stans kissgata  som du känner till och sätter dig undanskymt där och kissar. Där stinker och det bor folk där så det är ju inte så schysst mot dem.

Du letar upp något annat ställe att kissa på.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör du i denna situationen?
  • Smulan 89

Jag väljer alltid en toalett framför "ute i det fria". Det får gå om det är grisigt. Det ska vara en riktig toalett. Finns det något jag hatar så är det utedass, bajamajor, kissa ute...*ryser*

• DenNamnbitne

Den där kissgatan låter som ett bra alternativ.

Betala för att kissa? Förvånad Aldrig i livet! Att kissa är en mänsklig rättighet, snacka om sniket beteende!

• QnA

Om jag är kissig går jag hem och byter kläder och duschar. Det verkar jätteäckligt att bli kissig ute, brukar man bli nerkissad på krogen? Det har då aldrig hänt mig. Om jag blir kissNÖDIG går jag på toaletten. Är det kö så väntar jag och är det betaltoa så betalar jag.

• och
    poirot skrev 2013-04-01 23:56:29 följande:
    Finns toalett blir det den.
    Mycket klokt. För bakgatan som du kan kissa på ligger nämligen alltid i Linköping, och det kan vara lite långt att gå dit.
    The hard way is the right way.
  • Gizmo
    Cornellia skrev 2013-04-01 20:40:07 följande:
    Seriöst? Igen?
    Tröttnar du aldrig?
  • Mithra

Kissar hellre inne i en buske än att spy på en grisig äcklig offentlig toalett. (Blir lätt äcklad av ostädade toaletter) Är den offentliga toaletten däremot renstädad och trevlig så går jag dit.

• villyvicky

Jag har stans största blåsa och kan hålla mig hur länge som helst. Hatar offentliga toaletter, blä!

• Grande Rock

är jag på stan sent är jag sannolikt på ett uteställe, det finns toalett på alla uteställen i stan, jag använder den.

är det efter stängningsdags och jag är på stan är jag garanterat på väg hem, jag har toalett hemma, jag använder den.

Svar på tråden Vad gör du i denna situationen?