Min kompis blir misshandlad
Min kompis FD (låtsasbrorsa) han är inte det längre. Min morsa har varit ihop med hans farsa. De blev ihop för 8 år sedan och gjorde slut för 6 år sedan. Men han och hans son bodde inneboende hos oss från 2005-2008. Jag hatade den perioden de bodde där. Jag kallar min kompis farsa Porky pig för han är en gris i mina ögon. När Porky pig bodde inneboende de 3 åren så vände han upp och ner på lägenheten och fick utbrott för det minsta lilla. Han är utvecklingsstörd och bipolär (stavning?) Han har ALDRIG vågat misshandla mig men han misshandlade sin son vilket han än gör idag. De flyttade i början på 2009. MEN min morsa är fortfarande kompis med Porky pig vilket jag stör mig hårt på och hon vet att jag hatar honom. Min kompis blir kallad hemska saker och får höra hemska saker från Porky pig som "Jag hatar dig önskar att du aldrig föddes" och så har han slängt ut honom. Porky pig super på jobbet. tar en starköl på lunchrasterna. År 2007 sattes han på psyket. När han kom tillbaks kunde han kontrollera temperamentet lite lite bättre. Han har blivit anmäld till SOC och till polisen men det gav ingen effekt. Jag kan inte lämna detta bakom mig