• Cale

Brasiliansk vaxning i Malmö?

Hej,

Nu ska jag tamejfan få till det här med Brasiliansk vaxning! Jag och några vänner har bestämt oss för att göra det för att testa på själv upplevelsen (personligen är jag inte jätteintresserad av att raka underlivet).

Jag har ju friserat lite där nere och ser att håret har hamnat i jäkligt konstig växfas, plus att jag har mörk och svår hårväxt, så jag tänkte fixa det till sommaren. Jag har själv lekt runt med vax hema (bikinilinje och dylikt) och upplever att jag fixar det + smärtan väldigt bra, men just hela alltet vill jag inte gräva ner mig i ännu.

Kommer ni på några pålitliga ställen i Malmö? (Som gärna inte tar allt för mycket betalt). 

Tackar 
  • Svar på tråden Brasiliansk vaxning i Malmö?
  • Cale
    NextUp skrev 2013-03-24 13:34:38 följande:
    www.studiocera.com/index.html De använder engångsmaterial och handskar. Du får engångsstring att ha på dig och slipper stå på alla fyra ben.
    Låter bra och de verkar ha bra pris (har sätt ställen som tar 500-600+ vilket jag kan tycka blir lite dyrt). Har du själv varit där? Hur var upplevelsen :)?
  • Maddy

Håller med ovanstående. Connie är riktigt grym. Har flyttat till Stockholm och saknar henne massor

• NextUp
    Cale skrev 2013-03-24 13:43:41 följande:
    Låter bra och de verkar ha bra pris (har sätt ställen som tar 500-600+ vilket jag kan tycka blir lite dyrt). Har du själv varit där? Hur var upplevelsen :)?

Jag förväntade mig att det skulle vara mer smärtsamt än det blev. Kände mig inte heller så utsatt som jag förväntade mig, det kändes ganska avspänt att ligga där. Resultatet var helt fantastiskt, varenda litet hårstå var borta och jag var mjuk och slät i veckor. Testa!
  • Froststar

Hej TS, har du gjort det än? Vill också men hittar inte så mycket info från andra som gjort det.

• Froststar
    NextUp skrev 2013-03-24 13:34:38 följande:
    www.studiocera.com/index.html De använder engångsmaterial och handskar. Du får engångsstring att ha på dig och slipper stå på alla fyra ben.

Hur gör de brasilianskt om du har string på dig?
  • NextUp
    Froststar skrev 2013-04-13 19:27:43 följande:

Froststar skrev 2013-04-13 19:27:43 följande:

De flyttar stringen lite åt sidorna när de vaxar, fungerar jättebra.
  • Cale

Åh tjena igen :) Nej, jag har inte gjort det än men funderar allvarligt på att gå till ovannämnda :) Jag testar det mesta en gång och tycker att jag ska försöka mig på en brasiliansk. Egentligen är jag inte så glad i att vara slät men jag är rätt glad i vaxning och vill se ifall jag ändrar uppfattning :)

• trisha

En salong som jag alltid gått till som funnits i Stockholm sen länge tillbaka kommer att öppna i Malmö. De har även en salong i Göteborg. Jag kommer att flytta ner till Malmö efter sommaren så det blir perfekt att de flyttar med mig:)
    Clinic Divine heter dom och jag rekommenderar dom starktCool. Tror att dom öppnar i April.

Här är adressen www.clinicdivine.se

Svar på tråden Brasiliansk vaxning i Malmö?