• Anna 403

Inför GBP.. 24 dagar kvar!

Hejsan! är en glad och sprallig "tjej" på snart 31 år. Efter många års kamp mot fetma/övervikt så är det dags för att ta tag idet. Jag ska opereras den 17/4 på Södertälje sjukhus. Är det någon fler som fått operationstid ungefär samma tid som jag? Vad är din/era tankar och känslor inför detta? jag har fått tillförsikt, att nu kan det bara bli bättre. En nystart! Kram på er alla!

">

har börjat videoblogga för den som vill kika =)             

• Svar på tråden Inför GBP.. 24 dagar kvar!
  • Nyfniken83

Tre dagar efter min tvåårsdag!! Lycka till. Det e iallafall det bästa jag gjort.

• dessan59

Jag har fått en remiss till en kirurg, och hoppas att op blir av. Hur högt var erat BMI? mitt ligger på 38

• Anna 403
    Knappamamma skrev 2013-03-23 17:06:59 följande:
    2 år till sommaren för mig också ett av de bästa beslutet i mitt liv. Lycka till
    Va roligt att höra! nu blir jag ännu mer peppad. Om du vill får du gärna berätta din historia
    Kram Anna 
  • Anna 403
    dessan59 skrev 2013-03-23 18:14:21 följande:
    Jag har fått en remiss till en kirurg, och hoppas att op blir av. Hur högt var erat BMI? mitt ligger på 38

Åh va spännande! jag hoppas och tror på dig,När ska du till kirurgen hur känns det att ha tagit beslutet. För mig känns det som ett stort steg och jag tror som många andra att detta kommer bli bra.vill kunna leva ett värdigt liv igen! Mitt BMI var på gräns till 40. kram
  • Selma1966

Finns en bra tråd som varat i flera år redan, om GBP här på Familjeliv. Leta gärna rätt på den. Sedan finns det flera bra forum på Facebook för de som ska bli eller har blivit opade. "Svammelhörnan - A new start" och "Allt möjligt för GBP opererade" samt div olika sidor för de som varit opade lite längre tid, väntar barn resp vill sälja sina gamla -för stora - kläder.

Svar på tråden Inför GBP.. 24 dagar kvar!