• Anonym (15 åring)

Tappat sexlusten

De 3 senaste veckorna har jag knappt lagt en tanke på sex. Varför vet jag inte, men antar att det var för att jag tittade på väldigt mycket porr varje dag under olika perioder. För tre veckor sedan tänke jag ganska mycket på sex, men hade svårare att bli kåt. Det ända som fick mig att bli kåt var porr. Och det blev nästan tvångsmässigt att kolla på det. Samma dag tittar jag i FB och hittar en tråd : www.flashback.org/t1640001 som handlar om hur en kille som bara kan bli kåt av porr och hans rehab. Rehaben går ut på att varken runka eller kolla på porr i 3 månader. Han beskev även att det skulle bli svårt att inte onanera. Jag tänkte att det låt som en rolig utmaning utan att inse att jag led av typ samma problem. Ända från den dagen (3 månader sedan) har jag varit helt okåt inte kännt för att runka eller tänkt på sådant. Det känns som sexlusten har försvunnit, jag mår skit... Älskar sånt som har med sex och göra . Snälla kom med så många bra och seriösa svar som möjligt. Jag behöver er hjälp jag vill vara kåt igen!

• Svar på tråden Tappat sexlusten
  • Jan Holmström

Oj. Kan det här vara på riktigt? Du är 15 år och känner dig helt avtrubbad? När jag var i din ålder var jag på väg in i raggningseliten och fick ligga som in i satan. Varför är inte du ute och plockar upp små fjortisar istället för att sitta inne på familjeliv och skriva den här skiten?

Kom igen, kompis. Du är vår framtid och det är meningen att du ska ligga i stenhårt nu med sex och alkohol! Det har man nämligen inte tid för senare i livet då allt plötsligt kommer handla om jobb, barn och familj (dötrist). Se till att utnyttja livet så länge du har chansen.

[img]www.celebessence.com/wp-content/uploads/2013/03/kim_kardashian.jpg[/img]

Ovan har du nyckeln till sexuell aktivitet igen förresten. Förutom att eventuellt visa fler bilder på denna sexgudinna kan jag inte hjälpa dig då jag aldrig varit i närheten av samma situation. Hoppas det löser sig för dig grabben. Knulla på bara!

Jan

• Anonym (15 åring)
    Jan Holmström skrev 2013-03-21 20:03:46 följande:
    Oj. Kan det här vara på riktigt? Du är 15 år och känner dig helt avtrubbad? När jag var i din ålder var jag på väg in i raggningseliten och fick ligga som in i satan. Varför är inte du ute och plockar upp små fjortisar istället för att sitta inne på familjeliv och skriva den här skiten?

Kom igen, kompis. Du är vår framtid och det är meningen att du ska ligga i stenhårt nu med sex och alkohol! Det har man nämligen inte tid för senare i livet då allt plötsligt kommer handla om jobb, barn och familj (dötrist). Se till att utnyttja livet så länge du har chansen.

[img]www.celebessence.com/wp-content/upload s/2013/03/kim_kardashian.jpg[/img]

Ovan har du nyckeln till sexuell aktivitet igen förresten. Förutom att eventuellt visa fler bilder på denna sexgudinna kan jag inte hjälpa dig då jag aldrig varit i närheten av samma situation. Hoppas det löser sig för dig grabben. Knulla på bara!

Jan
    Hehe, jag kom fram till att jag hade tittat på alldeles för mycket porr.. Men det är bra nu.
    Ska snart knulla : ) 
Svar på tråden Tappat sexlusten