• LindaSvensson

HJÄLP! 18år, arbetslös, ingen bil, pluggar. BLIVANDE MAMMA!

Hejsan! Jag behöver otroligt mycket hjälp och vill veta vad andra utanför min omgivning anser om mina och min sambos planner. Jag kan säga att jag känner mig sjukt spänd och stressad. 

Jag och min sambo bor i en lägenhet (en två) som han har köpt och står på. Jag är fortfarande skriven hos mina föräldrar men bor här. Han är 22 och jag är 18. Vi har varit tillsammans i drygt ett halvår och älskar varandra jätte mycket. I Januari friade han till mig på min födelsedag. Allt kändes så otroligt underbart! Han jobbar som murare och tjänar mellan 15-25 i månaden. Medans jag pluggar gymnasiumet hemifrån (distans gymnasium) och kommer antagligen vara klar till nästa höst. Just nu är min inkomst 3000kr i månaden av skolan. Tillsammans har vi också vår underbara hund!

Både jag och min sambo/festman har planner på att gifta oss dem kommande åren. Vi vill ha hus och jag vill kunna ha jobb direkt efter jag slutat skolan. (kvittar vad det är för jobb bara jag får in pengar o kan behålla det). Vi har också planner på att gifta oss. Och tänkte åka till Thailand till jul. Men det kan vi väl fet glömma nu, för att:

NU TILL DET STORA PROBLEMET! Eller vad man nu ska säga!
    HAN VILL ATT VI BÖRJAR FÖRSÖKA SKAFFA BARN! Och vi har redan börjat!