• sariiis89

Föräldralediga i Blekinge :)

Efter nio lååånga månader av nyfikenhet o längtan så är äntligen våra små  underverk hos oss :)

Tänkte starta en tråd för oss föräldralediga i Blekinge för lite småprat, frågor, knep o stöd.. 
    Kanske till o med kan ses för en fika eller två :)  
    Spela ingen roll om ni är hemma med små o nyfödda eller lite äldre barn, alla är välkomna :)
    De är alltid trevligt att få komma i kontakt med andra i närheten som ha barn :)

Håller tummarna att vi bli några stycken iaf :)    

• Svar på tråden Föräldralediga i Blekinge :)
  • sariiis89

Här kommer lite om mig :)

Bor i Bräkne-hoby o är nu mammaledig med min son som föddes den 26/2-13..
    Han föddes i v.39+1 o ha fått namnet Amadeus :)

Ha även två stycken lite äldre barn, en flicka som fyllde fyra nu i början på Mars o en pojk som fyller sju nu i Óktober o dom båda är väldigt stolta över sin lillebror :)

Än sålänge rullar allt på jätte bra.. :) Han äter o sover o växer som han ska o amningen gå nu, efter lite om o men, riktigt bra :)      

• blanchen

Bra idé! Jag bor utanför Sölvesborg och är hemma med min dotter som föddes 22 februari. Jag har även en son på 2 år sen tidigare. Allt går bra här också, sonen har dock hamnat i trotsåldern och man blir aningen frustrerad ibland.

• sariiis89

Uch ja.. Mindre rolig ålder, speciellt om man ha en liten också.. Min äldsta va i trotsåldern när tjejen föddes o de va inte de lättaste.. Gick som tur väl va över väldigt fort..

• GöteborgsTösen

Hej, 
    vill bara passa på att flagga lite för en grupp på Facebook som heter Mammorna i Sölvesborg om det är någon som bor i närheten och vill komma i kontakt med andra mammor.  

Svar på tråden Föräldralediga i Blekinge :)