• Anonym (vad göra)

Har blivit kallad till familjerätten någon vill i frågasätta faderskapet??

Vad händer nu?

Fick ett samtal från familjrätten för någon dag sedan om att en man ifrågasätter faderskapet till min lille pojke.

Fick inget namn på personen, men har mina misstankar dock.

Vad händer nu han ville prata med mig han på familjerätten men vad händer..

Ska naturligtvis berätta för min sambo..

• Svar på tråden Har blivit kallad till familjerätten någon vill i frågasätta faderskapet??
  • Jackson

Är det någon chans att det skulle kunna vara en annan pappa till barnet är första tanken jag får upp i huvudet, också, har du varit otrogen mot din man?

• Anonym

Tja han får först komma med argument om varför han kan tänkas vara pappan till barnet. Exp. datum för ni haft sex och om det kunnat leda till graviditeten.
    Sen får ni komma till motangrepp. Exp att du inte varit otrogen eller haft ett sexuellt förhållande till honom.

BLA BLA BLA

Kan inte familjerätten ställa sig till något av detta. Så får gubbarna ta blodprov och matcha det med barnet. Och beroende på svaret... 

• Anonym (vad göra)

ok nä det finns nog ingen annan som kan vara pappa, det bordde jag väl ändå veta tycker jag blev ganska förvånad om jag säger så.

Vi får se vad som händer och sägs 2 april vill mest veta vad som händer

Tack för de svar jag har    

• Anonym (7år)

Jag har en pappa som kommer NU sju år efter dottern kom, som påstår att han vill ta ett faderskaps test,bråka med umgänge osv. (suck 

• Anonym
    Anonym (7år) skrev 2013-04-10 23:25:58 följande:
    Jag har en pappa som kommer NU sju år efter dottern kom, som påstår att han vill ta ett faderskaps test,bråka med umgänge osv. (suck 

Det är väl bra att han vill ta ansvar? Tuffaste tiden i uppväxten är kvar och då är det bra om pappa finns där.

Ts det är väl bara att erbjuda test?
  • Anonym (vad göra)

Hej allihop det har löst sig hans lögenr är genomskådade av familjerätten.

För att bli av med honom har familjerätten kallat in denna man  för DNAtest så han inte kan fortsätta jävlas... Han kan inte ens uppge datum plus att han till sin advokat uppget falskt nanm han visste inte att man måste visa legitimation på familjerätten..

Så nu så blir vi av med den här idioten engång för alla...

Tack alla som skrivit  nu är de löst och det är så skönt .........................

• Anonym

Vad bra. Då testet kommer tillbaka så blir du kvitt honom för alltid, om det inte visar att han är pappan.

• Anonym (vad göra)

Kan man bli pappa utan att ha sex skulle  förvåna mig föga han är bara ute efter att jävlas  familjrätten genomskådade honom på 5 minuter

• Baloo81

Haha ursäkta att jag skrattar men varför vill man jävlas med en sån sak

Svar på tråden Har blivit kallad till familjerätten någon vill i frågasätta faderskapet??