• Skräcködlan

Hur kolla vilka trådar en särskild medlem startat?

Hej! Hoppas jag postar i rätt forumdel nu. Jag känner mig helt virrig för jag hittar verkligen inte vart någonstans på en profil man kan se vad den medlemmen har startat för trådar eller åtminstone varit aktiv i... Är jag blind eller är det en särskild inställning jag måste ställa in? //grön på FL

• Svar på tråden Hur kolla vilka trådar en särskild medlem startat?
  • poirot

FL har ingen funktion som stöder det.

• Skräcködlan

Jaha! Haha men då förstår jag :) men varför skriver vissa då "när man ser vilka trådar den personen har startat" handlar det bara om att man hittat just dom trådarna av en slump? För jag har provat att använda sökfunktionen men tycker inte det funkar så bra heller. Ursäkta om texten ser konstig ut, skriver från mobilen.

• lövet2
    Skräcködlan skrev 2013-03-14 21:28:27 följande:
    Jaha! Haha men då förstår jag :) men varför skriver vissa då "när man ser vilka trådar den personen har startat" handlar det bara om att man hittat just dom trådarna av en slump?
    Det är helt enkelt så att vissa medlemmar sticker ut, och då känner man igen dem efter ett tag och lägger märke till trådar som h*n startat.
  • Pandamamma79

Ibland kan man ju hitta en TS bara genom att söka.
    Ju mer man är inne på FL ju mer känner man igen vissa namn/nick.

• Skräcködlan
    MajaVira skrev 2013-03-14 21:37:02 följande:
    Prova att googla på medlemsnamnet och site www.familjeliv.se.

Tack för tipset, det funkar ganska bra oftast men tänkte bara om det fanns något smidigare sätt :) Tack för svaren allihop!
Svar på tråden Hur kolla vilka trådar en särskild medlem startat?