• Linda38

Ung mormor

Idag fick jag en glädjande nyhet jag skall bli mormor igen,Jag är 39 år och har 1 barnbarn på 16 mån och nu väntar min dotter barn igen det är så roligt jag längtar otroligt mycket,någon mer som fick barnbarn tidigt ?

• Svar på tråden Ung mormor
  • Pallas

Jag fick mitt första när jag var 37. Hoppas på ett till till hösten, om allt går som familjen vill! Härligt att vara farmor, men tyvärr bor vi väldigt långt ifrån varandra, så vi kan inte träffas så ofta. Nackdelen med att vara mitt i sin egen karriär och inte pensionär, kanske...

• majsis08

min farmor va 39 år när jag kom=) hon är idag 65, och redan gammelfarmor åt min 4-åring en perfekt gammelfarmor som orkar va barnvakt:)

• Linda38

Min dotter och barnbarnet bor väldigt nära så jag träffar dom ofta men man jobbar ju mycket så det är ju nackdelen för man har ju många år kvar i arbetslivet och då är ju barnbarnen stora.

Ja det är ju kanon att gammelmormor/farmor kan ställa upp med min mamma är 64 år och har 10 barnbarn och 4 barnbarnsbarn också en perfekt barnvakt som är pigg och orkar.  

• liv

Åh så härligt! Jag är sladdis så min mormor och morfar var ganska gamla redan när jag föddes. Mormor dog när jag var liten och morfar när jag var tonåring. Farmor och farfar har jag aldrig träffat. På många sätt är det verkligen en fantastisk förmåan att ha mor/farföräldrar som kan följa en genom hela livet!

Svar på tråden Ung mormor