• moto

Kan svagt streck tyda på att det är ÄL på intåg?

Jag är nu på dag17 och testade i morse med ÄL-test, blev inget streck. Läste lite på FL och såg att man kan få utslag senare på dagen, att det kanske t.o.m är ovanligt att det ger utslag med morgonurinen! Eftersom jag har lite molande värk i äggstockarna så testade jag igen (7h efter första testet) nu fick jag ett svagt streck (det har varit helt blankt alla tidigare 5 test/dagar) är det bara så att strecket ska vara lika starkt eller kan det ge utslag lite innan genom svaga streck? De 5 tidigare har varit klart blanka!

• Svar på tråden Kan svagt streck tyda på att det är ÄL på intåg?
  • flamingo

Så är det alltid för mig, först ett svagare streck nästa dag nästan lika stark och sen starkare. När det är starkare får jag alltid plus på cb digital också.

• moto

Ja ville minnas att det var så förra gången vi ville bli gravida också, men det är ju 8 år sedan...minnet är kort Flört
    Så här såg det ut vid 13 och det innan, kl 06 var alltså helt blankt. Ja då får man kanske bestämma sig nu då, köra eller vänta!

• flamingo

Moto: har du testat ngn mer gång?

• moto
    kdbo skrev 2013-03-10 11:28:14 följande:
    Moto: har du testat ngn mer gång?
    Ja testade i går vid 22 och det var ungefär lika som det förra men idag var det tydligare. Tycker det syns lite bättre i verkligheten än på bilden t.o.m så jag borde kunna lite på min kropp, ägglossningsvärken började igår och håller i sig än!
    Tänkte att det kanske skulle ta tid eftersom jag ätit Yasmin tills februari. Idag är dag 18!

• Sallsan
    moto skrev 2013-03-10 18:20:48 följande:
    Ja testade i går vid 22 och det var ungefär lika som det förra men idag var det tydligare. Tycker det syns lite bättre i verkligheten än på bilden t.o.m så jag borde kunna lite på min kropp, ägglossningsvärken började igår och håller i sig än!
    Tänkte att det kanske skulle ta tid eftersom jag ätit Yasmin tills februari. Idag är dag 18!

sådär har mina sett ut i över 4 dagar, betyder det att äl är på ingång tro?
    Styrkekram
  • Sallsan
    Sallsan skrev 2013-03-24 12:03:41 följande:
    Styrkekram
    Sallsan skrev 2013-03-24 12:03:41 följande:
    Styrkekram
    men åh, såg nu att du ställt precis samma fråga. Förlåt!

• moto

Japp den var på ingång, testa senare på dagen, inte morgonurin!

Svar på tråden Kan svagt streck tyda på att det är ÄL på intåg?