Erfarenheter av Jenjenhouse.com ?
Är det någon som beställt klänning från sidan jenjenhouse.com/sv ?
Skulle vilja höra lite recensioner innan jag eventuellt beställer efter min brudtärneklänning...
Tack på förhand!
Är det någon som beställt klänning från sidan jenjenhouse.com/sv ?
Skulle vilja höra lite recensioner innan jag eventuellt beställer efter min brudtärneklänning...
Tack på förhand!
Jag har inte själv beställt från sidan än. Däremot vet jag flera personer som har gjort det, både brudklänning, tärnklänningar och klänningar till barn. Alla har så vitt jag vet blivit nöjda. Jag ska själv beställa en tärnklänning från Jenjenhouse inom de närmsta månaderna.
Hej!
Min dotter beställde en fantastiskt fin balklänning i taft. Beställningen gjordes en tisdag och klänningen levererades på måndag eftermiddag. Klänningen var dessutom måttbeställd. En jättefin klänning till ett bra pris. Tillkommer tullavgift ca 450,-.
Om du är beredd på att den inte kommer att passa kan du ju beställa. Jag måttbeställde en klänning till min promovering som jag ändå var tvungen ta till en sömmerska (för 700 kr) för att justera både längd och bredd så den blev inte särskilt billig. Och så tillkommer tullavgift på ca 4-500 kr, tänk på det. Sedan såg klänningen inte ut som på bilden heller men slutresultatet blev jag nöjd med.