• Aur0ra

Satans babyvakt!

Är det nån här som har en sånhär jävulsidioti hemma?
    Köpte den för nån månad sen å har kämpat röven av mej för att få den att fungera ordentligt!
    Ska räcka upp till 150 meter, börjar brusa som FAN när det är mer än 3 meter mellan enheterna!
    Har testat de olika kanalerna, men det va lönlöst^^
    Nån som har något tips på hur man får det att fungera?
    Helst värdelöst att sitta i vardagsrummet (ett rum emellan där bebisen sover å vardagsrummet) med ett irriterande brus framför sig =(

• Svar på tråden Satans babyvakt!
  • RöttÄrSött

Reklamera?

Jag har haft två olika Philips och båda har varit jättebra när det gäller ljud och räckvidd.

• Natulcien

Vi hade också Philips Avent. Fast inte samma modell. Men den fungerade klockrent. Aldrig brus, och vi använde den på ganska stort avstånd. Jag skulle reklamera.

• Aur0ra

Har mailat dom å gnällt lite ;)
    E en såndär riktigt nojig mamma med andningslarm (som har klickljud om man vill), kollar till bebis hela tiden osv, så skulle jag få skiten å funka kanske ja skulle få slappna av lite, å inte sitta fast i sovrummet när lillfisan sover =)

• Jenny 886

Har också Avent. Två stycken. Fast inte den modellen du har. Tittade på den men valde en lite dyrare variant. För läste om att den du har inte skulle vara så bra.
    Men reklamera den för då ska dom ju inte bete sig.

• vi och pyret

Kan du ställa in känsligheten på ljudupptagningen? Jag har ett annat märke, men den brusade hela tiden när den var fel inställd eftersom den reagerade på varje litet pip. Det skulle ju isf kunna vara att den tar upp de ljud som kommer från rummet brevid.

Svar på tråden Satans babyvakt!