• Anonym

Kvinnor: Ursäkta men är 12,5 förliten?

Ursäkta att jag ställer ännu en kukfråga till om längden. Min är nämligen knappt 12,5 och jag vet inte om jag nu ens vågar ha sex såsom många resonerar här mm. För det värsta scenariot som kan hända en man. Är nog ändå just detta att hans kuk skulle vara för liten för kvinnan. Bara tanken tror jag gör så att många män drar sig för att våga ta kontakt. Där man ju är så rädd om det lilla självförtroendet man trots allt har. Så att man hellre avstår. Och det trots att man kanske behöver en kvinna mer än någonsin.

Behöver vi män vara rädda att vår kuk är förliten?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor: Ursäkta men är 12,5 förliten?
  • Anonym (13,5 * 13)

Har älskat många kvinnor i mitt liv o den har aldrig varit för kort el för smal :)

• Anonym
    Anonym (13,5 * 13) skrev 2013-02-26 23:13:29 följande:
    Har älskat många kvinnor i mitt liv o den har aldrig varit för kort el för smal :)

Okey men den är trots allt lite större än min. Och att jag ställer frågan så här ännu en gång. Det beror på att jag upplever att den är mycket mindre än alla andra. Jag skäms helt enkelt för den och gör allt för att försöka dölja den.  

• Anonym (10x10)

Har mindre än du och har aldrig haft problem med att få (och behålla) kvinnor, tvärtom.

Det du ska göra är att sluta oroa dig, för det är osäkerhet som kan göra sexet dåligt och då kan tjejen kanske tänka att det är kuken din det är fel på.

Men satsa på att inte ha sex så fort som möjligt utan först när du träffar nån och ni verkligen gillar varann. När man har ett bra förhållande innan man har sex så kan man slappna av och inte ta saker så allvarligt och ökar förutsättningarna för att det går bättre och ingen av er tänker på kukstorlek.

• missan75

Inte för mig, jag kan dock inte svara för alla andra.

• Anonym

Jag var ihop med en kille med din längd. Han var bra i sängen och han kön var underbart , men MEEN hans kassa självkänsla och förtroende, och all gråt över denna kuk, gjorde att jag dumpade honom. Han förstörde allting med sina jämmerfrågor hela tiden. Fy!

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-27 07:54:28 följande:
    Jag var ihop med en kille med din längd. Han var bra i sängen och han kön var underbart , men MEEN hans kassa självkänsla och förtroende, och all gråt över denna kuk, gjorde att jag dumpade honom. Han förstörde allting med sina jämmerfrågor hela tiden. Fy!

Varför hade han blivit sådan tror du? Jo, för att han hört, läst och sett hur kvinnor ser på kukar och dess storlek.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym

Helt klart för liten för mig, eller för att jga ska kunna njuta. Har alltid dumpat killar SNABBT som har små.

• Schna
    Anonym skrev 2013-02-27 07:57:22 följande:
    Varför hade han blivit sådan tror du? Jo, för att han hört, läst och sett hur kvinnor ser på kukar och dess storlek.

Det är väl inte hennes fel?! Förstår du inte hur korkat det är att tro det? Givetvis finns det kvinnor och män med preferenser, och ingen faller alla i smaken. Det är bara avtändande barnsligt att hålla på så där. Men skyll på kuken, då slipper du ju ta tag i den enerverande personligheten. (Martyrer gillar nämligen sånt de inte kan göra något åt.)
    It takes a fool to remain sane
  • Schna

Och nu har jag mätt. 12,5 cm duger alldeles förträffligt bra för mig. Gnällpittar kommer jag däremot aldrig att tända på.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-27 07:57:22 följande:

Men då är det ju inte mitt problem. Han fick väl lära att älska sig själv och inse att han var bra som han var. Att han glodde på porr sedanoch jämförde sig med dem är trots allt inte mina problem. Men inget jag sa hade något värde.
  • Anonym
    Schna skrev 2013-02-27 08:37:43 följande:
    Det är väl inte hennes fel?! Förstår du inte hur korkat det är att tro det? Givetvis finns det kvinnor och män med preferenser, och ingen faller alla i smaken. Det är bara avtändande barnsligt att hålla på så där. Men skyll på kuken, då slipper du ju ta tag i den enerverande personligheten. (Martyrer gillar nämligen sånt de inte kan göra något åt.)

Thanx!
  • paret

Lika jobbigt att höra om hur små män har som de som tror att bara för de har stora så är de fantastiska i sängen.

Har sex med hela mannen, inte enbart hans centimeter.

• missan75
    Schna skrev 2013-02-27 08:49:37 följande:
    Och nu har jag mätt. 12,5 cm duger alldeles förträffligt bra för mig. Gnällpittar kommer jag däremot aldrig att tända på.
  • Anonym

Ibland hör man att ytlighet är något oattraktiv. Framförallt då ifrån tjejer som man ju i alla fall har hört. Oftast värdesätter ett betydligt känslofullare djup i relationen än vad män gör dvs. att man verkligen kan prata med varandra.

Men personligen så tycker jag att detta är någonting som håller på att ändras. Vilket inte minst jag tycker många svar ifrån tjejer här visar. Om det nu verkligen är tjejer vill säga.

Kukens storlek är ett mycket känsligt för mannen. Så jag tycker därför man själv måste vara av en mycket ytlig natur. Om man som tjej tar dennes oro som gnäll. Detta tycker jag visar lite hurdan man då måste vara som människa själv.

• Anonym (kvittar)

Jag blir kär i en kille för hans personlighet (och till viss del utseende), hur stor snopp han har spelar ingen som helst roll. Jag tillhör dock de gammeldags kvinnorna som bara har sex med någon jag är förälskad i.

• Anonym
    Anonym (kvittar) skrev 2013-02-27 21:13:53 följande:
    Jag blir kär i en kille för hans personlighet (och till viss del utseende), hur stor snopp han har spelar ingen som helst roll. Jag tillhör dock de gammeldags kvinnorna som bara har sex med någon jag är förälskad i.
    Finns det sådana kvinnor nu för tiden?????
  • Anonym (kvittar)
    Anonym skrev 2013-02-27 22:48:18 följande:
    Finns det sådana kvinnor nu för tiden?????

Jag vet att jag inte är ensam, även om det känns så i det här forumet :)
  • Anonym (Klara)

Hur tjock är den då?

Svar på tråden Kvinnor: Ursäkta men är 12,5 förliten?