• Giliii

Precis plussat, bebis i november 2013

Hejsan :) tänkte se om det finns någon som vill följas åt under graviditeten och som också har beräknad förlossning i november :) jag och min sambo har försökt i två år, två missfall bakom oss, och nu äntligen är jag gravid igen :) plussade imorses, hann inte ens lägga ifrån mig testet innan det stod gravid 2-3 :D är så lycklig just nu, samtidigt som oron över att något ska gå snett även denna gång gör mig ledsen!

• Svar på tråden Precis plussat, bebis i november 2013
  • JLP

Hej Ja har också precis fått ett efterlängtat plus! Är i vecka 5+0 idag enl en gravid app;) Vi har försökt bli gravida i ca 3,5 år. Har sju missfall i bakgrunden. Vid alla mf har jag fått svaga plus. Men den här ggn ett STARKT!! Det är min andar kur med pergotime. Ska till läkarn i veckan som kommer. Hur mår du? Har du barn sen tidigare?

• lotteri

Jag fick igår ett mycket efterlängtat plus. Har i 2 års tid försökt få syskon till vår nu 3-åriga dotter. Mf i januari -12, diagnostiserad med PCO i okt -12 och sedan dess inskrivna på IVF och har nu genomgått två kurer pergotime, med lyckat resultat andra gången. Är i v 5 (4+2). Har inte varit i kontakt med någon mvc ännu men i slutet på dec beräknas bebisen komma, om allt går som vi vill och hoppas. Hur ser era historier ut?

Svar på tråden Precis plussat, bebis i november 2013