Lånar ut min fru ikväll!
Jag och min fru (30 årsåldern) tänder på att hon träffar andra män.
Idag satte jag henne på tåget upp till Stockholm. Om en liten stund möter hon upp mannen, som jag har bokat träff med. De träffas i lobbyn på hennes hotell och går sedan vidare till en bättre restaurang för att avnjuta en god middag.
Min fru är sexigt klädd. Jag packade hennes väska noggrant: sexig men städad klänning, nya underkläder i form av svart spets-BH med mkt push (bombshell) och ett par matchande stringtrosor. Stayups och högklackat.
Efter middagen går de till hennes hotell. Min fru är undergiven och han är äldre och dominant. Min fru är annars stark som person och ingen "sätter sig på henne". Men hon njuter av att vara en slampa och slyna i vissa mäns sällskap. Jag njuter också av att hon beter sig slampigt.
Han kommer nog att ge henne smisk och knulla henne ordentligt. Tvinga henne att ta hans kuk djupt i halsen. Vill att hon under kvällen ska känna sig vacker, stark, svag, kvinnlig, liten, lydig, olydig, slampig, slynig.
Jag vet, det är inte normalt. Men gott folk - vi älskar det båda två och vi har världens bästa äktenskap. Vi aktar varandra högt och tar hand om varandra på bästa sätt. Vi älskar varandra så mycket. Dessutom har vi ett jättebra sexliv och detta med hon träffar andra är bara en krydda som ger vårt sexliv extra mkt näring. Vi är båda framgångsrika yrkesmässigt och lever ett stabilt liv.
Jag känner mig så stolt över vårt förhållande och att vi vågar leva ut våra fantiasier. Ingen av oss har något behov av att göra som alla andra, vi lever som vi vill.
Någon som har liknande erfarenheter och som vill dela med sig?