• Kärlekensord

Alla <3 Hjärtans dag

Hej . Hur firar ni alla hjärtans dag? Själv tänkte jag överraska sambon efter jobbet med middag tända ljus och jordgubbat choklad och efterätt=)

• Svar på tråden Alla <3 Hjärtans dag
  • ex ungue leonem

Firar inte ett komersiellt jippo skapat av affärsmännen för att lura kunder.

Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig
  • Kärlekensord
    ex ungue leonem skrev 2013-02-14 15:19:44 följande:
    Firar inte ett komersiellt jippo skapat av affärsmännen för att lura kunder.
    Stackare:) Min kille förtjänar extra uppskattning och jag älskar högtider när man får göra speciella saker
  • Duckan

Brukar inte fira med nåt speciellt, men dotter har fått upp ögonen för denna dag så det blir en lite prisse till henne och fondue till middag som hon (vi andra två också) gillar.

• ex ungue leonem
    Kärlekensord skrev 2013-02-14 15:21:07 följande:
    Stackare:) Min kille förtjänar extra uppskattning och jag älskar högtider när man får göra speciella saker

Varför är det synd om mig? Detta är självvalt..det finns 364 dagar till att visa uppmärksamhet på.Har du missat det stackare?
  • irriducbili

Firar heller inte denna jippodag, föredrar att överraska på årets övriga 364 dagar istället, dessutom är frugan i Schweiz på tjänsteresa.

As a child I could walk on the ceiling
  • La Lola

Vi firar inte den här typen av dagar (inte mor o farsdag heller).

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • irriducbili
    ex ungue leonem skrev 2013-02-14 15:23:02 följande:
    Varför är det synd om mig? Detta är självvalt..det finns 364 dagar till att visa uppmärksamhet på.Har du missat det stackare?

Du hann före
    As a child I could walk on the ceiling
  • ex ungue leonem
    irriducbili skrev 2013-02-14 15:26:03 följande:

Du hann före
  • Frontline

Vi firar bröllopsdag så det blir en god middag och nåt gott att dricka samt att jag ska ner och hämta en blomsterkvast som jag har beställt till frugan.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • tulip79

Är inte mycket för att fira just alla hjärtans dag då min bror fyller år samma dag. Vi har alltid firat honom denna dag så dagen är mer en födelsedag för mig. Har dock köpt ett litet paket till sambon. Tveksamt om han köpt något till mig.

Svar på tråden Alla <3 Hjärtans dag