Min sambo vill inte knulla!
Hej! Jag är en tjej på snart 30 år. Jag och min sambo har varit ett par i snart 6 år,men för ett år sedan tog ihop i det slut mellan oss,men nu har vi blivit ihop igen och han har flyttat tillbaka hem igen. Men det känns inte bra,för han vill inte knulla mer! Han jobbar hela dagarna och efter jobbet så träffar han sina polare och dricker bärs, så kommer han hem vid 22 tiden,sätter sig och kollar på sport för att en timme senare däcka i soffan. Och det slutar som vanligt med att jag får gå och lägga mig ensam. Vi har altså inte sex,en-två gånger i veckan max! Men jag e ganska kåt av mig och vill helst ha sex varge dag! Och eftersom att vi knappt ses så är det väldigt dött på romantik fronten och intimitet finns det noll av i detta förhållande just nu! Jag mår psykiskt dåligt utav detta då jag känner mig bortglömd och sexuellt frustrerad hela tiden!!! Jag har pratat med honom om detta,och han har lovat att han ska ändra på sig men det har inte hänt ett skit!! Det känns som om jag bor med en jävla luffare liksom som kommer på kvällen för att genast däcka i soffan liksom! Vill inte lämna honom eftersom att jag älskar honom,och vi har även barn ihop. Men jag känner mig så frustrerad! Vad ska jag göra?