• stenbockan

Min sambo vill inte knulla!

Hej! Jag är en tjej på snart 30 år. Jag och min sambo har varit ett par i snart 6 år,men för ett år sedan tog ihop i det slut mellan oss,men nu har vi blivit ihop igen och han har flyttat tillbaka hem igen. Men det känns inte bra,för han vill inte knulla mer! Han jobbar hela dagarna och efter jobbet så träffar han sina polare och dricker bärs, så kommer han hem vid 22 tiden,sätter sig och kollar på sport för att en timme senare däcka i soffan. Och det slutar som vanligt med att jag får gå och lägga mig ensam. Vi har altså inte sex,en-två gånger i veckan max! Men jag e ganska kåt av mig och vill helst ha sex varge dag! Och eftersom att vi knappt ses så är det väldigt dött på romantik fronten och intimitet finns det noll av i detta förhållande just nu! Jag mår psykiskt dåligt utav detta då jag känner mig bortglömd och sexuellt frustrerad hela tiden!!! Jag har pratat med honom om detta,och han har lovat att han ska ändra på sig men det har inte hänt ett skit!! Det känns som om jag bor med en jävla luffare liksom som kommer på kvällen för att genast däcka i soffan liksom! Vill inte lämna honom eftersom att jag älskar honom,och vi har även barn ihop. Men jag känner mig så frustrerad! Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min sambo vill inte knulla!
  • Petite Chérie

Ja, vad kan du göra?

Jag var med en sån och jag lämnade honom efter några år, även fast jag älskade honom så otroligt mycket. Det fick fan vara nog kände jag.

Nu är jag med en man som alltid kommer hem direkt från jobbet och spenderar tid med mig istället, framför en bra film eller ut och hitta på något tillsammans, utan alkohol. Känns så skönt och jag behöver inte gå hela dagen och undra om min sambo kommer hem efter jobbet eller inte.

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • öppensinnad

ja klart man åker hem till sin kvinna efter jobbet. Själv var jag i samma situation. hon ville inte knulla efter 30 år ihop, men jag ville knulla så jag skilde mig. Min kuk vill knulla varje dag och känna en fitta. Älskar knulla men har ingen i dag. älskar slicka fitta. men är frisk och avskyr kondom. knulla är skönt så man skulle vilja knulla dygnet runt med en go kvinna

• Våga säg nej

Han kanske inte känner att ni är beredda på att ha sex och skaffa fler barn. Sex är sättet på vilket vi uppfyller Hans önskan om att vi ska föröka oss på jorden. Finns ingen annan orsak och om han känner av Guds vilja bättre än du kan inte han lastas för det. Min bön går till dig inatt för att du ska tänk i andra banor och förstå andra.

• Petite Chérie
    Våga säg nej skrev 2013-06-23 03:11:26 följande:
    Han kanske inte känner att ni är beredda på att ha sex och skaffa fler barn. Sex är sättet på vilket vi uppfyller Hans önskan om att vi ska föröka oss på jorden. Finns ingen annan orsak och om han känner av Guds vilja bättre än du kan inte han lastas för det. Min bön går till dig inatt för att du ska tänk i andra banor och förstå andra.

You know for a guy, you act like a little bitch.
  • Bjoer
    ITpappan skrev 2013-06-23 10:20:28 följande:
    Alltså, 1-2 ggr/v är "normaltillstånd" hos oss. Varit ihop 13 år.

Det är nog normaltillstånd hos de flesta.
  • ITpappan

Tips på hur man kan förbättra detta "normaltillstånd" på 1-2ggr/v? Öka lusten hos andra partnern, mer tid för varandra osv?

Sen verkar det som om sexlusten varierar enormt mellan individer, även om de skulle få all tid i världen till samliv. Tyvärr.

• Anonym (familjeliv)

Åtta av tolv år har varit så för mig. Först var min kvinna superhet och sen ville hon inte för att nu vara tillbaka på två gånger i veckan. Själv vill jag kanske fyra gånger i veckan och känner mig oattraktiv och nere när det går för lång tid mellan gångerna. 

Svar på tråden Min sambo vill inte knulla!