• Wavva81

Inte varje dag man får äran att vara med i tidningen!

Köpte Damernas värld här om dagen! Och till min förvåning så var det hela jag på en hel sida i tidningen :) Vilken konstig men underbar känsla. Så himla kul att få dela med sig av sin historia och inspirera andra människor. Att gå ner 55 kilo är väl ingen "match" Det svåra är att hålla det. Kika gärna in hos mig: www.viktigawavva.blog.se

• Svar på tråden Inte varje dag man får äran att vara med i tidningen!
  • Philippa

Visste du inte att du skulle vara med??

• ex ungue leonem

Raggar du besökare?

Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig
  • CMM
    ex ungue leonem skrev 2013-02-07 09:10:21 följande:

Raggar du besökare?

Ja, är inte det ganska uppenbart?
    Om mina barn får barn innan de blivit myndiga har jag misslyckats som förälder.
  • ex ungue leonem
    CMM skrev 2013-02-07 09:12:12 följande:

Klart det är
  • Anton Chigurh
    CMM skrev 2013-02-07 09:12:12 följande:
    Fast det bjuder jag på, hon är värd all uppmuntran, det är fanimej en jätteprestation hon gjort. 

Hatten av för Wavva..... Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Wavva81

Philippa: dom fotade mig i september förra året och hade lagt ner förhoppningarna om att det skulle komma med. Så nej jag visste inte att det skulle vara med!

• Wavva81

Tack snälla Anton :) Är ny här på forumet och letar runt lite efter andra inspirerande bloggar. Har fått tips om att det finns en hel del här på detta forum. Raggar och raggar! Man väljer väl själv vad man vill läsa. Jag ser det bara som att jag delar med mig av min historia till dom som läsa eller ha stöd och pepp.

• ex ungue leonem
    Wavva81 skrev 2013-02-07 10:20:26 följande:
    Tack snälla Anton :) Är ny här på forumet och letar runt lite efter andra inspirerande bloggar. Har fått tips om att det finns en hel del här på detta forum. Raggar och raggar! Man väljer väl själv vad man vill läsa. Jag ser det bara som att jag delar med mig av min historia till dom som läsa eller ha stöd och pepp.

Men du får nån sorts poäng el så för varje besökare?
Svar på tråden Inte varje dag man får äran att vara med i tidningen!