• Zarina

Tips på BEKVÄM push up bh?? Finns det?

Avskyr modeller som har väldigt smalt mellan brösten. Finns det push up behåer som verkligen på allvar är bekväma??

• Svar på tråden Tips på BEKVÄM push up bh?? Finns det?
  • Annelie 76

Om du inte gillar hoptryckta bröst så funkar ju inte push-up. Det är ju så de funkar. Jag skulle föreslå att du går till en riktig underklädesaffär med kunnig personal och får hjälp med att prova ut en bh som både passar och är snygg. Det är en djungel med modeller och storlekar och ofta väljer man helt fel när man är själv. Det är därför man behöver experthjälp...

• Zarina

Hur är dessa tv shop modeller månne, genie bra tex med push upp inlägg, ser brösten verkligen större ut? Jag behöver kanske inte direkt pusha brösten uppåt, men vill så gärna få dem att se lite större och fylligare ut, har typ A kupa :(

• natha

Calvin Klein är som himlen för brösten, haha...
    Lindex, H&M, Twilfit samt övriga kan slänga sig i väggen när du väl provat CK ;)

• Doofie

H&M! :) där köper jag mina, först så tyckte jag de var jätteobekväma men efter att ha använt dom några gånger så har dom blivit jättesköna och bekväma.

PRUTT
  • Blomman01

Jag har denna också i svart, det är den mjukaste behån jag någonsin haft!! Den är av mikrofiber och jag vill inte ens ta av mig den så skön är den!! Ni måste bara prova den!! http://www.miramollis.com/shop/jolidon-fashion-push-up-beha  plus att man får en väldigt naturlig push-up effekt då det är gel kupor i den som formar sig efter bröstet och inte trycker ihop så dant....

Svar på tråden Tips på BEKVÄM push up bh?? Finns det?