• Märy06

äggdonator sökes

Hej!

Vi är ett par som länge försökt att skaffa barn. Tyvärr är det så att mina ägg inte har tillräckligt bra kvalitet. Det är naturligtvis en stor sorg, men vi måste försöka gå vidare genom alternativa vägar. Vi har landat i beslutet att vi vill försöka göra en äggdonation. Eftersom väntan på äggdonatorer via den svenska sjukvården är lång söker vi nu en donator på egen hand. Finns det möjligtvis någon där ute som är intresserad av att hjälpa oss?  

/Märy

• Svar på tråden äggdonator sökes
  • mortilltre

Sök i trådarna för jag vet att nån skrev om att hon ville donera för inte så länge sen.

• Två döttrar och en son

Jag kan donera ägg men antagligen duger inte mina eftersom jag tar en antidepressiv medicin.
    Iaf har de dugit åt mina egna snart fyra barn...Flört

• Två döttrar och en son

Oj den där arga gubben längst upp skulle inte vara där!

• foreverred

Antidepressiv medicin är inget hinder: Jag har donerat och jag använder också det, läkarna sa att det absolut inte gjorde något.

• Två döttrar och en son
    foreverred skrev 2013-03-18 09:37:39 följande:
    Antidepressiv medicin är inget hinder: Jag har donerat och jag använder också det, läkarna sa att det absolut inte gjorde något.

foreverred skrev 2013-03-18 09:37:39 följande:

Kaja det trodde jag verkligen inte de accepterade! Men TACK för att du berättade det!! Då kan kag skänka ett par ägg till nåon som behöver!
  • Två döttrar och en son
    Två döttrar och en son skrev 2013-03-18 09:56:05 följande:

Kaja det trodde jag verkligen inte de accepterade! Men TACK för att du berättade det!! Då kan kag skänka ett par ägg till nåon som behöver!

Oj vilka konstiga ord från mobilen....

Menar att jaså det trodde jag inte.
    Då kan jag ge bort lite ägg om någon vill ha!   
Svar på tråden äggdonator sökes