Lite för mycket svärföräldrar känner jag!
jobbiga, tråkiga, pinsamma, snuskiga svärföräldrar som bara är så jävla för mycket just nu!!!
Dem är inte elaka men bara så fruktansvärt tråkiga och pinsamma. Och bara för att jag är gravid så betyder inte detta att jag och min sambos mamma är bästisar som hon verkar tro. Jag är 25, inte 55! och jag kommer ALDRIG tycka att en farmorvirkad röd duk är snyggt. Jag gillar skor med 14-16cm klackar.
En dag när vi sitter och fikar kommer hans mamma ut i köket och bara " usch jag har fått hemorrojder" "min jobbarkompis har problem med att raka sig där nere nu när hon är gravid"
Hans pappa drar osmakliga sexskämt om att malin bayard hon rider minsann både högt och lågt , och en muffin med ett äppelhalva i ser ut som en rakad fitta" och massa sånna där trååååååkiga "vad är skillnaden på en blondin och en dammsugare???" usch!!
När vi åker till dem så kan min kille bara lämna oss i köket och gå iväg och göra andra saker, eller sitta med mobilen och spela spel. VEM får sitta och lyssna på hans pappas sexskämt och vem får lyssna på hans mammas historier om hur hennes jobbarkompisar gör när de bakar? - jo jag!
De är inskränkta som fan också! Dömer folk efter deras utseende och etniska ursprung. Sitter vi i bilen och det är en bil framför oss som kör lagligt eller möjligtvis lite under hastighetsbegränsningen så är det antingen en "kärringjävel" eller "utlänning" som hans pappa så fint kallar det..... Usch jag blir så jävla provocerad och arg!
Och killen som var med i melodifestivalen i helgen; yohio (stavning?) - han som var blond och hade vita kläder och såg ut som en tjej, ja han var ju enligt dem ett djävulskt påfund! "hur FAN kan man se ut så?"
Ja det är ju bara toppen på isberget. och dessa är min och min sambos bebis framtida farföräldrar....jippiii....