Puregon & insemination våren 2013
Hej. Jag är en PCO:are som ska börja med Puregon och insemination nu under Februari/mars. Är det någon annan som är i samma situation som vill följas åt?
Hej. Jag är en PCO:are som ska börja med Puregon och insemination nu under Februari/mars. Är det någon annan som är i samma situation som vill följas åt?
Hej jag ska till örebro för äggplock vecka 12
Jag ska starta med puregon nu när mensen kommer!! Följ gärna åt!
jag ska börja nu nästa vecka med hormonsprutor. Vet dock inte exakt vilken jag kommer att ta.
Jag har pcos och har blivit gravid på egen hand under en kort tid. fick sent missfall i v 21 och sen dess har jag haft ägglossning 3 ggr på 7 månader.
Jag undrar vad chanserna är att det tar när man har ägglossning av sprutorna...
Min ägglossning strular efter en cellgiftsbehandling för 2 år sedan, jag har ätit 3 pergotimekurer, 1 enkel och 2dubbel, utan resultat! Vad jag förstått så "kopplar man bort" kroppens egen påverkan med sprutor, man styr helt och hållet hur äggblåsorna ska växa och när de anses tillräckliga så kan man framkalla ägglossning med läkemedel! Tror att det är ett ganska effektivt sätt men sen är det ju en massa annat som måste fungera också, slemhinnor, och kvalité på äggen osv.....
Gammal tråd men eftersom jag själv precis börjat med Puregon så undrar jag om ni blev gravida?