• Anonym (kanskegravid)

hur tidigt plussade ni???

Hur tidigt plussade ni?

helst hur mångda dagar efter ägglossning? mensvärk och svullna/ömma bröst (sen vet jag att alla plussar olika tidigt/sent beroende på hur fort och högt hcg är)

men vill höra hur tidigt ni plussade Glad

• Svar på tråden hur tidigt plussade ni???
  • FlitigaLis

Tog ett test bim -3 det va negativt men det trodde jag inte på. Fick pluset bim +-0

• tjockobbe

Tog ett test på äl +10 o det var ett tydligt positivt test. På äl +12 fick jag gravid 2-3 veckor på ett digitalt.

Mina dagar var vad jag beräknat, men inser i efterhand att jag måste haft äl tidigare pga det digitala testet. Eller så är jag överfull av hormoner :)

BF 6 oktober
  • Anonym (kanskegravid)

fler som plussat innan BIM??

• a dream within a dream

Fick mitt svaga plus på äl+5 och detta stämmer även med ul/bf lika tidigt gången innan som slutade i jävlugt tidigt mf. Nu väntar vi nr två och är i v 23

• Anonym (kanskegravid)
    a dream within a dream skrev 2013-01-29 22:14:48 följande:
    Fick mitt svaga plus på äl+5 och detta stämmer även med ul/bf lika tidigt gången innan som slutade i jävlugt tidigt mf. Nu väntar vi nr två och är i v 23

oj äl +5 redan, det är tidigt, körde du med äl test så du visste att du hade äl?
  • Anonym (Mamma)

Vilket test kan man testa med så tidigt

a dream within a dream skrev 2013-01-29 22:14:48 följande:
  • a dream within a dream

Yes äl testade, fick så jäääävla svagt - vad heter de.. Typ bästpåtest fast den andra. De mäter väl på 20 eller 25?! Fick iaf gravid 1-2 på cb på äl+7 och stegring fr äl+5 och framåt. Sitter inte vid datorn nu men vid tillfälle ska jag lägga upp bilder

• a dream within a dream

Ps. Väldigt tidigt men vi var två tjejer i den tråden som plussade så tidigt som på äl+5 - vi båda fick mf första gången och lyckade graviditeter andra gången :-kr

• Anonym (kanskegravid)
    a dream within a dream skrev 2013-01-29 23:19:34 följande:
    Yes äl testade, fick så jäääävla svagt - vad heter de.. Typ bästpåtest fast den andra. De mäter väl på 20 eller 25?! Fick iaf gravid 1-2 på cb på äl+7 och stegring fr äl+5 och framåt. Sitter inte vid datorn nu men vid tillfälle ska jag lägga upp bilder

Aaa lägg gärna in bilder, googlade lite och hittade ett flertar som plussat på BIM-7
  • tjockobbe

Bästpåtest har ett extra känsligt test som mäter från 10 medan vanliga mäter från 25. De funkar för de fick jag mitt plus på, på bim-4. Hade jag testat några dagar tidigare hade efter jag märkt att ägget fäste hade jag fått ett svagt resultat också, men mitt var solklart. Finns bild i mitt galleri på mitt första test.

BF 6 oktober
Svar på tråden hur tidigt plussade ni???