J*vla kärring!
För att göra en lång historia kort så för ett år sedan så blev jag och min sambo gravida, min sambo hamnade i en depression för att han fick ångest för lite olika saker men själva graviditeten triggade igång allt, vi förlorade tyvärr barnet tidigt i graviditeten.
Min sambo började träffa en psykolog och började må bättre, sedan för ca 4 månader sedan så började han må sämre igen då det hände mycket i hans familj som han hade svårt att hantera så att han fick antidepp medicinen Sertralin av en läkare hos hans husläkare.
Innan han fick tabletterna så sa han att han ville äta några tabletter under en längre tid utan läkaren sa att de han skulle äta dem i 3 månader sedan skulle han börja trappa ner dem.
Efter ca en månad började hans sexlust försvinna eller rättare sagt han kunde inte komma. Vi kunde ha sex i timmar utan att det slutade i något, han fick panik och jag fick panik. Vi har planerat att skaffa barn sedan innan han började äta tabellerna och nu kan han inte ens komma så jag börjar googla på den medicinen som han fått och det visar sig att bieffektern är att man tappar sex lusten totalt och har stora problem att komma.
Idag ringde min sambo till läkaren och sa att han ville sluta ta tabletterna och frågade hur han skulle gå tillväga eller om det finns någon medicin som han kan ta för att få tillbaka sexlusten.
Kärringen som inte är samma som skrev ut medicinen i första hand detta är en kollega, hon säger åt min sambo att han inte får sluta äta medicinen och att han inte är kapabel att ta han om ett barn och hon tyckte inte att vi ska skaffa några barn på ett par år och så sa hon att hon tyckte att vi skulle se på en porrfilm för att få upp humöret om han nu verkligen ville skaffa barn.
Min sambo blev jätte ledsen och sa att det ända han vill är att skaffa barn, det är hans val och han känner att tiden är rätt, då säger kärringen att ni är unga, ni han vänta ett par år innan vi skaffar barn.
På detta har människan inte ens träffat min sambo, hon vet inget om honom och hur bra han mår, eller hur han mådde när han mådde dåligt.
JÄVLA KÄRRING säger bara jag, vi är 27 år och vi vill ha barn, och hur fan kan man säga till någon att ni är unga ni kan vänta ett par år.
Detta fortsätter då hon sa massor av helt oprofessionella saker.
Förlåt att jag svär och att inlägget blev så långt.
Är det någon som har erfarenhet av detta problem med antidepp?