• linasahlsten

Vem är ditt barn mest lik?

Har du fler barn så skriv gärna en kommentar om vem han/hon är mest lik också! Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är ditt barn mest lik?
  • keron

Tre av dom är mest lika sambon, en är mer lik mig.

• cosinus

Nummer 1 har mannens färger men är nog mest lik min syster. Till sättet är hon väldigt lik sin far.

Nummer 2 är väldigt lik sin far i färgerna och även i dragen men det finns spår av mig där, han är otroligt lik mig till sättet.

Nummer 3 är en renodlad kopia av sin far till utseendet. Till sättet är han inte klockrent som någon av oss.

Nummer 4 är en renodlad kopia av mig till utseendet. Men till sättet är hon nog mer lik sin far som är mycket lugnare än vad jag är.

• Duckan

Mest lik mig, helt klart. Har drag av sin pappa i utseendet (benen, munnen) men till sättet, oh my, här får jag för gammal ost. Envis och svårtyglad onge! Men jäkligt rolig emellanåt.

• Severus

1. Sin farmor(blond)
    2. Mig(brunett)
    3. Sin farfar(blond)
    4. Sin morfar(brun)
    5. Sin pappa(orange)

Nr 1, 3 och 5 har flera liknande drag
    Nr 2 och 4 är mest lik varandra. Både utseendet och temperament

• milli79

1an (son) är mest lik min man men rätt lik mig oxå. 2an är inte lik någon av oss=))... mer lik mig än min man isåfall... men mest lik sin gammelfarmor.

• BinaBurner

Min son är mest lik min pappa till utseendet och därmed även lik mig. Han har min farfars kroppsbyggnad (lång, med stora händer). Han har mina färger (som även är min pappas och farfars färger) och mitt temperament. Därmot så verkar han bli lika jävla lurvig som sin pappa (männen i min släkt är inte speciellt håriga alls), så något har han iaf ärvt av honom.

• Thaleya1

jag har inga barn men jag svarar utefter mina föräldrar

Vi har alla tre varit mest lik pappa när vi föddes och därefter så har det utvecklat sig:

äldsta är väldigt lik mamma som ung, både till sättet och utseendet.

Mellersta är på pricken lik pappa och farmor, till sättet och utseendet (det är jag)

yngsta är typ inte lik någon, men har små drag ifrån båda. Är nog mest lik två kusiner på mammas sida, personlighetsvis är hon en blandning.

• viseversa

Äldsta dotter är mest lik sin pappa. Man kan även se vissa drag från mig i henne.

Mellersta dotter är lik MIN mamma.

Yngsta sonen är lik MIN pappa,bror och en aning farmor.

• annca

Dotra: min farmor och makens kusin! :)
    Sonen: sin far och sin morfar. Väldigt. Och ibland sin kusin. Med min näsa.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden Vem är ditt barn mest lik?