• Anonym (jag vet)

"Straighta" gifta pappor som har sex med unga killar

Det kan vara din man!

Tro mig, det är ett vanligt förekommande fenomen. Att heterosexuella gifta män med barn har sex med andra killar, helst väldigt unga. Jag är bög själv och jag har fått måååååånga såna förslag.

Någon fru som vart med om detta?
    Vad tycker ni om fenomenet?
    Varför förekommer det?
    Ni gifta män som har sex med andra killar, varför?? 

• Svar på tråden "Straighta" gifta pappor som har sex med unga killar
  • Anonym (jag vet)

ppp
    ppp
    ppp 

• Kattis O

Dejta en sån man förut. Han va en manlig man som verkligen uppfatta sig som helt hetero, macho och lite av en brudmagnet. Ändå hade han ett stort intresse för unga killar.

Jag är open minded och dömer ingen men för mig va det tydligt att se att han ville nått han inte kunde prata om. Såg på flera gånger när han va med unga killar. Han gilla det och det va "lättare" att få med killarna när en tjej va med.

Handlar väl inte om att dom är gifta och har barn, frågan är väl hur man kan se sig som hetero och ändå ha ett sug efter killar, unga eller inte.
    Han va skild, hade barn och hade just det där begäret efter unga killar att ha sex med. Som om det blir mindre homo/bi bara för att dom är unga...!??

• Anonym

Är en gift man på 40 som har sex med unga killar ibland, min fru vet om det. Tycker det är skönt helt enkelt

• Trust me
    Kattis O skrev 2013-01-30 04:25:26 följande:
    Dejta en sån man förut. Han va en manlig man som verkligen uppfatta sig som helt hetero, macho och lite av en brudmagnet. Ändå hade han ett stort intresse för unga killar.

Jag är open minded och dömer ingen men för mig va det tydligt att se att han ville nått han inte kunde prata om. Såg på flera gånger när han va med unga killar. Han gilla det och det va "lättare" att få med killarna när en tjej va med.

Handlar väl inte om att dom är gifta och har barn, frågan är väl hur man kan se sig som hetero och ändå ha ett sug efter killar, unga eller inte.
    Han va skild, hade barn och hade just det där begäret efter unga killar att ha sex med. Som om det blir mindre homo/bi bara för att dom är unga...!??

Svårt att få ihop det mentalt att vara macho och bi helt enkelt.

Unga killar med lite androgyna drag har väl alltid varit poppis bland män som inte ser sig som bi men tycker om att ha sex med män. Redan dom gamla grekerna du vet..
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym

hej tjej själv bi   kanske kan svara

Samhället har länge fördömt homosexuella handlingar, och man har insett att det alltid funnits,men man får smyga med det

Även i männens värld  kan dolda känslor sippra ut, ev ung vacker manskropp , en dold attraktion

tanken är en sak ,men själva handlingen talar nog mera om att det handlar om smygande

en dold sida, bisexuella   finns överallt

Männen har ett sorts dubbelliv,  en hetero enligt normen gift sida , den andra sidan är öppen sexuell åt båda hållen

man kan inte hålla sexualiteten inne

I skydd utav  mörkret kommer den fram 

• Anonym (Nisse)

Då är dom ju inte heterosexuella, då är dom bi eller bög.
    Och helst väldigt unga säger du, då är dom ju pedofiler också

• Anonym (less)

Tycker det är ett fruktansvärt hyckleri och helt plötsligt så äre ok att vara otrogen, så länge det är för att den andre har samma kön. Eller så är det helt okej bara för att man vill kolla lite hur det känns.

Min sambo har gjort detta mot mig å när jag kontrade om det varit ok om jag velat kolla om en med afrikanskt ursprung känns annorlunda så var det inte lika accepterat längre. Min sambo definiera jag som bi, men inte han själv. Mig spelar det ingen roll, det enda är att jag vill vara med en som är monogam o vill han testa mera så tar vi och särar på oss.

Jag har inga som helst problem med att han vill kolla sin sexualitet och det skulle jag stötta men inte medans vi delar säng.

• Anders 386
    Anonym (less) skrev 2014-09-01 15:40:58 följande:

Tycker det är ett fruktansvärt hyckleri och helt plötsligt så äre ok att vara otrogen, så länge det är för att den andre har samma kön. Eller så är det helt okej bara för att man vill kolla lite hur det känns.

Min sambo har gjort detta mot mig å när jag kontrade om det varit ok om jag velat kolla om en med afrikanskt ursprung känns annorlunda så var det inte lika accepterat längre. Min sambo definiera jag som bi, men inte han själv. Mig spelar det ingen roll, det enda är att jag vill vara med en som är monogam o vill han testa mera så tar vi och särar på oss.

Jag har inga som helst problem med att han vill kolla sin sexualitet och det skulle jag stötta men inte medans vi delar säng.

Tror att många män inte ser det som otrohet utan mer som en slags sexuell lek. Kanske en säkerhetsventil om inte äktenskapets sex uppfyller alla hans förväntningar. Det handlar inte om kärlek eller känslor utan mer bara sex för stunden. Men jag förstår också att den "fasta" partnern inte håller med. (Din jämförelse med om du skulle ha sex med en afrikan tycker jag var en dålig jämförelse, däremot om du velat testa med en tjej hade varit jämförbart.) 
    Om det är OK att göra så här kan bara du avgöra, inte han själv. Jag har fantiserat själv om sex med män, det verkar vara min enda chans att få en avsugning någon gång i livet..
  • krillesthlm
    Anders 386 skrev 2014-09-01 15:55:47 följande:
    Tror att många män inte ser det som otrohet utan mer som en slags sexuell lek. Kanske en säkerhetsventil om inte äktenskapets sex uppfyller alla hans förväntningar. Det handlar inte om kärlek eller känslor utan mer bara sex för stunden. Men jag förstår också att den "fasta" partnern inte håller med. (Din jämförelse med om du skulle ha sex med en afrikan tycker jag var en dålig jämförelse, däremot om du velat testa med en tjej hade varit jämförbart.) 
    Om det är OK att göra så här kan bara du avgöra, inte han själv. Jag har fantiserat själv om sex med män, det verkar vara min enda chans att få en avsugning någon gång i livet..
    då är du garanterat bi el bög om du söker män för sex
  • Anonym (less)
    Anders 386 skrev 2014-09-01 15:55:47 följande:

För mig har inte könet betydelse och jag suger mer än gärna, det är i vilket fall som helst otrohet och väldigt sårande att inte duga.

Dessutom är det nyfikenheten som sägs vara drivkraften för de flesta män på FL som vill kolla in det egna könet. För mig borde det ju vara helt ok om jag känner nyfikenhet gentemot en färgad man då, jag ser ingen skillnad alls.
  • Anonym (Lucky Luke)
    Anonym (less) skrev 2014-09-01 15:40:58 följande:

Håller med!

(Är själv bi men har en sambo som gärna är med så länge det är en trekant. Skulle nog tillåta att jag hade sex själv med en man så länge hon visste om och att jag skickade en bild)
  • SONOOIO

Tja e nån ung seriös bi Pojke såm vill träfa mig ta gärna min Kik SONOOIO

Kille från Lund 30 Bast gärna vill träfa unga pojkar

• Anonym (pojke)
    SONOOIO skrev 2015-09-07 20:43:25 följande:

Tja e nån ung seriös bi Pojke såm vill träfa mig ta gärna min Kik SONOOIO

Kille från Lund 30 Bast gärna vill träfa unga pojkar

Förstår inte vad du vill eftersom du inte kan stava. Oattraktivt.
  • Anonym (HETRO MAN)
    Anonym (jag vet) skrev 2013-01-19 23:48:53 följande:

Det kan vara din man!

Tro mig, det är ett vanligt förekommande fenomen. Att heterosexuella gifta män med barn har sex med andra killar, helst väldigt unga. Jag är bög själv och jag har fått måååååånga såna förslag.

Någon fru som vart med om detta?
    Vad tycker ni om fenomenet?
    Varför förekommer det?
    Ni gifta män som har sex med andra killar, varför?? 

omöjligt att en hetroman  kan ha sex med andra män
    just ordet hetro,  avslöjar ju det.

däremot kan bögar och bi killar ha sex med andra män
    och tyvärr är ju inte ärlighet i dessa grupper  något vanligt förekommande.
    utan lögner om deras sexuella status är ju vardagsmat.
    Tro mig  jag ÄR HETRO och blir antastad dagligen av denna kategori personer.

Men mitt råd till dig ang dessa ja, vad man nu skall kalla dem
    Polisanmäl dessa personer omedelbart så dem kan sstraffas.
    Ju fortare dessa personer kommer in på ett fängelse av hög skyddsklass
    dessto bättre.
Svar på tråden "Straighta" gifta pappor som har sex med unga killar