Tjej. 20+. Oskuld.
Jag är en 23:årig tjej, som också råkar vara oskuld. Verkar vara ovanligt, så tänkte att ni har frågor på de. Det skulle också vara intressant att få höra folks åsikter om det.
Jag är en 23:årig tjej, som också råkar vara oskuld. Verkar vara ovanligt, så tänkte att ni har frågor på de. Det skulle också vara intressant att få höra folks åsikter om det.
Har tre stycken i min närhet som är oskuld. Åldrar kvinna 30år, man 27år, kvinna 24år. Ingen av dem har hittat den rätte. Men min egen tanke går att så äldre man blir så mer håller man på den. Dessa tre letar alla efter något seriöst men alla tre väldigt kräsna. Tror de är rädda om sin oskuld. Själv va jag 14. Men kanske skulle hållt på mig lite till.
Är det av religiösa anledningar? Isf, är det något du själv har valt eller något dina föräldrar har propsat på?
Onanerar du? isf, har du någonsin haft en orgasm?
Ser du ner på de som blev av med sin oskuld i tidig ålder? Är du ensam om detta i din umgängeskrets?
avundsjuk som fan. Jag låg med en kille första gången när jag var 14 år för att jag skulle vara tuff. vilket jag inte var. 2 år senare fick jag en liten flicka. Jag älskar ju min flicka men hade jag inte legat med killar hade mitt liv sett annorlunda ut.
Har du haft något förhållande? Själv var jag något yngre än du, men jag hade inte mitt första seriösa förhållande förrän jag var 19. Det var också den första jag hade sex med. Det är mycket vanligare att vänta än vad många tror. I min bekantskapskrets är spridningen stor, den yngsta (som jag vet om) var 13, den äldsta 27. Även om de flesta var mellan typ 16 och 21 första gången.
Grattis! Du är en bra tjej!
En tjej som knullar runt är inte värd respekt.