• Notperfect

Shapeupclub. Någon som testat?

Finns här någon som testat Shapeupclub? Till er som har det har jag några frågor:

Hur många kalorier behövde du äta varje dag? Gick du ner i vikt? Hur mycket och hur fort/sakta? Kände ni er hungriga eller funkade det bra?
  • Svar på tråden Shapeupclub. Någon som testat?
  • eliten

Jag har, finns en grupp här på FL jag var med i, kommer inte ihåg exakt hur många kalorier det ändras ju i takt med att man går ner och beroende på hur fort man vill nå målet. Åt nog 1600kcal i början och på slutet 1300kcal
    Det fungerade fint för mej och jag nådde min målvikt på 5mån. Bröllopsklänningen var t.o.m för stor på bröllopet.,

• Juno

Håller på med det just nu. Du lägger in din längd och vikt samt hur fort du vill gå ner och sen räknar appen ut hur många kalorier om dagen du ska äta. För varje kilo du tappar sjunker antalet kalorier eftersom kroppen blir mindre. Just nu äter jag 1375 kcal om dagen.

Tycker den funkar utmärkt, har provat andra liknande program för dator, denna är snabb när man ska lägga in maten och dessutom har man den med sig och kan lägga in direkt eller kolla kalorivärdet på något man tänker äta.

Svar på tråden Shapeupclub. Någon som testat?