Inget händer... frustrerad.
Sedan juli månad har jag och maken kört utan skydd, men trots detta har inget hänt på bebisfronten. Mensen kommer varenda jäkla månad. En månad var vi ifrån varandra men förutom den gången så har vi kört på som tusan varje månad, räknat när ägglossning är och kört på regelbundet men fortfarande har det inte tagit sig.
Börjar bli fundersam över om något är fel, kan tidigare abort för min del ha sabbat för mig eller är det nåt fel på hans små simmare så att säga? Kan man testa spermierna utan att behöva dra igång en utredning så att säga bara sådär som man kan göra en allmän check up som kvinna att allt står rätt till så vitt man kan se utan omfattande utredning.
Jag vill ju så gärna att vi ska få ett barn ihop, jag har en dotter sedan tidigare som blir 9 år i år. Innan har jag inte haft någon längtan efter ytterligare barn direkt men nu vill jag gärna ha ett syskon till dottern men blir så frustrerad av att inget händer nån gång hur jäkla mkt sex vi än har vi har provat nästan varje dag under fertila perioden, nästan var och varannan dag under hela månaden... allt möjligt men inget händer.
Ska det vara såhär? känner mig bitter (även om jag vet att det finns andra som har försökt flera år men jag ser bara ur min egen synvinkel och pratar om mina egna känslor här).