Börjar äcklas av killens sexualitet
Jag och min kille håller på att visa och prova en hel del i vårt sexliv, som ett försök att lära oss mer om den andres fantasier och sexualitet. Det har varit en spännande kick som har kryddat vårt sexliv ordentligt. Dock börjar jag stöta på mer och mer småsaker, där jag inte vet om jag förstorar upp det hela för mig själv och kanske helst bara ska släppa efter eller om jag bör ta känslan på allvar. Jag fick ikväll ett mail från min kille med en länk till en sexnovell som haN ville att jag skulle läsa. Han tyckte den var sjukt påtändande och hade läst alla delarna under kvällen, nu ville han veta vad jag tycker. Min första tanke var, "men vår son är ju vaken.. är det verkligen lämpligt att läsa sånt just då?" Eftersom han ju har ensamt ansvar när jag är borta. (Jag hälsar på min släkt och är borta tills imorgon). Jag ger novellen en chans, och ärligt talat så äcklas jag av innehållet.. Det har på senare tid dykt upp ett par såna här incidenter, och jag känner mig illa till mods. Är jag för pryd? Det känns mer och mer avtändande att ens tänka på sex, desto mer han visar mig. Samtidigt så vill jag inte vara alltför ärlig eftersom han ju självklart ska ha rätten och möjligheten att vara öppen med vad han tänder på.. Någon som har varit med om något liknande?