• Anonym (ts)

Börjar äcklas av killens sexualitet

Jag och min kille håller på att visa och prova en hel del i vårt sexliv, som ett försök att lära oss mer om den andres fantasier och sexualitet. Det har varit en spännande kick som har kryddat vårt sexliv ordentligt. Dock börjar jag stöta på mer och mer småsaker, där jag inte vet om jag förstorar upp det hela för mig själv och kanske helst bara ska släppa efter eller om jag bör ta känslan på allvar. Jag fick ikväll ett mail från min kille med en länk till en sexnovell som haN ville att jag skulle läsa. Han tyckte den var sjukt påtändande och hade läst alla delarna under kvällen, nu ville han veta vad jag tycker. Min första tanke var, "men vår son är ju vaken.. är det verkligen lämpligt att läsa sånt just då?" Eftersom han ju har ensamt ansvar när jag är borta. (Jag hälsar på min släkt och är borta tills imorgon). Jag ger novellen en chans, och ärligt talat så äcklas jag av innehållet.. Det har på senare tid dykt upp ett par såna här incidenter, och jag känner mig illa till mods. Är jag för pryd? Det känns mer och mer avtändande att ens tänka på sex, desto mer han visar mig. Samtidigt så vill jag inte vara alltför ärlig eftersom han ju självklart ska ha rätten och möjligheten att vara öppen med vad han tänder på.. Någon som har varit med om något liknande?

• Svar på tråden Börjar äcklas av killens sexualitet
  • Anonym (X)

Svårt att veta om det är han som är äcklig eller du som är pryd när du inte skriver vad det är han tänder på?

• Anonym (ts)

Det handlar om bdsm, tvång till oralsex där kvinnan beskrivs som förtvivlad, rädd, gråtande för att nästa stund njuta och vidare till att motvilligt tas. Historien är väl beskrivande och äcklar mig.

Dominans, s&m, rollspel ja. Men då det inte beskrivs som något som kvinnan öht ville känns det fel i varenda cell i kroppen för min del iaf.

• Anna Paulita

Du får säga hur du känner, att det inte är din grej. Och att du inte blir tänd av det utan snarare tvärt om.

• Veronica85

Jag förstår att du känner dig äcklad och obehag över att få veta dessa sexfantasier som din man har eftersom det låter som våldtäkter. Skickade han denna sexnovell för att hetsa upp dig eller vad det ett förslag till ett rollspel?

Sexfantasier är en sak som jag personligen tycker att man ibland ska hålla för sig själv, denna är en sådan. Men å andra sidan, tro det eller ej, så tycker förvånansvärt många kvinnor om att bli förödmjukade. Han kunde ju inte veta om du va en av dem om du inte talar om vart gränsen går. Prata med honom om detta innan du tappar sexlusten helt med din man.

• Anonym (samba)

tala om det,  säg att du tycker det blir obehagligt, tycker att det gränsar mot fantasier mannen har, som ärgrov  rBDSM,  Om det känns att det gränsar mot våldtäkt måste du säga ifrån , det finns gränser du bör markera

Tänder inte själv på det    heller 

• Tom Araya

1. Du ska vara 100% ärlig med vad DU tänder på och INTE tänder på, utan att för den skull nedvärdera honom eller det han tänder på.

2. Om du är pryd eller ej är omöjligt att svara på om du inte berättar mer om vad han tänder på och vad av det som du inte tänder på.

• Catox9
    Tom Araya skrev 2013-01-14 08:13:26 följande:
    1. Du ska vara 100% ärlig med vad DU tänder på och INTE tänder på, utan att för den skull nedvärdera honom eller det han tänder på.

2. Om du är pryd eller ej är omöjligt att svara på om du inte berättar mer om vad han tänder på och vad av det som du inte tänder på.

Det här håller jag med om!
    Och sen kan du ju fråga honom om vad det är som tänder honom i novellen.
    Det kanske inte är så att han går igång på hela grejen utan vill testa lite typ bondage eller så.
    Men om du inte frågar honom så lär du knappast få svar..    
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2013-01-14 08:13:26 följande:
    Ursäkta den onödiga frågan, läste precis TS inlägg om det...
    Anonym (ts) skrev 2013-01-14 05:19:06 följande:
    Det handlar om bdsm, tvång till oralsex där kvinnan beskrivs som förtvivlad, rädd, gråtande för att nästa stund njuta och vidare till att motvilligt tas. Historien är väl beskrivande och äcklar mig.

Dominans, s&m, rollspel ja. Men då det inte beskrivs som något som kvinnan öht ville känns det fel i varenda cell i kroppen för min del iaf.
    BDSM kan för utomstående vara synnerligen grovt fast det fortfarande rör sig om ömsesidigt godkännande.

Svar på tråden Börjar äcklas av killens sexualitet